Działania marketingowe są prowadzone przez markę w telewizji, digitalu i kanałach social media. Stworzony został także dedykowany landing page nowej usługi.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koda-enyaq-iv-moj-elektryczny-suv ##
Rodzinna wycieczka, załatwianie spraw w mieście czy wypad z przyjaciółką. Spot reklamowy przedstawia sytuacje, w których użytkownicy samochodu w usłudze Škoda Najem All Inclusive nie muszą martwić się o auto i mają czas dla siebie. Lektor komentuje: „Ty masz przyjemność korzystania z nowego samochodu i czas na wszystko, co ważne, a my dbamy o całą resztę”.

Według badania przeprowadzonego przez Opinia24 na zlecenie Škody, aż 78 proc. Polaków do tej pory nie spotkało się z ofertą najmu długoterminowego aut dla klientów indywidualnych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koda-usluga-car-access-umozliwiajaca-dostawe-kurierska-wprost-do-samochodu ##
- W naszej nowej kampanii wzięliśmy pod uwagę zmieniające się zachowania klientów Škody. Obserwowany przez nas trend to chęć wiązania się z autem na krótszy termin. Wiele osób zamiast kupować samochód, woli z niego po prostu korzystać. Hasło naszej nowej usługi: „Czas na relaks ze Škoda Najem All Inclusive” bardzo dobrze obrazuje jej zalety - mówi Łukasz Matyla, kierownik zespołu ds. komunikacji i CRM marki Škoda.
Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media.











