SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Škoda zaczyna TestShow z Adamem Małyszem (wideo)

Rusza kampania Škoda TestShow promująca samochody Škody. Akcję - której centralnym elementem jest specjalny kanał na YouTubie - przygotowały i realizują firmy GoldenSubmarine, TakeOne Studio i Mediacom.

W ramach kampanii Škoda TestShow uruchomiono na YouTubie rozbudowany kanał Škoda Auto Polska. Dostępne tam są filmy prezentujące różne samochody tej marki. Ponadto internauci mogą się zgłaszać do testowania tych aut. Wybrane osoby wezmą udział jako testerzy w nagraniu kolejnych odcinków programu Škoda TestShow (co miesiąc realizowane będą dwa).






Gwiazdą pierwszego odcinka Škoda TestShow był Adam Małysz (wideo powyżej), który sprawdzał możliwości Škody Fabia RS. Małysz wystąpił też w viralu udostępnionym w internecie przed oficjalnym startem kampanii (wideo poniżej).


W innych dostępnych już odcinkach Škoda TestShow wzięli udział architekci, golfiści, zespół reagge, rodzina z dziećmi i dwoma psami oraz studenci. Program prowadzi Adam Kornacki, dziennikarz i prezenter TVN Turbo, a przy realizacji współpracuje firma TakeOne Studio.

Škoda TestShow zostanie wsparty kampanią reklamową obejmującą YouTube i inne serwisy. Za mediaplan akcji odpowiada dom mediowy Mediacom. Natomiast pomysł całego programu, jego kanał na YouTubie i promujące go spoty przygotowała agencja GoldenSubmarine.

Dołącz do dyskusji: Škoda zaczyna TestShow z Adamem Małyszem (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aaa
ta ta ta i to napewno nasz skoczek robi :))))) dla dzieci
odpowiedź