„Kolej na Kawę” w kampanii spółki WARS

Spółka WARS we współpracy z PKP S.A. i PKP Intercity, rozpoczyna kampanię „Kolej na Kawę”, która podkreśla nową jakość obsługi pasażerów w wagonach restauracyjnych - ofertę kawy premium serwowanej według światowych standardów.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
„Kolej na Kawę” w kampanii spółki WARS

W ramach kampanii WARS wprowadza: nową ofertę kawową, nowe standardy serwisu oraz degustacje dla pasażerów – w trakcie kampanii spółka planuje rozdanie 5000 filiżanek kawy, aby każdy pasażer mógł poczuć różnicę.

– WARS to marka, która od ponad siedmiu dekad jest integralną częścią polskiej kolei. Dziś, stojąc przed wyzwaniami współczesnego rynku, podjęliśmy decyzję o kompleksowej transformacji. Kampania „Kolej na Kawę” to pierwszy tak widoczny efekt naszej pracy – łączymy tradycję z nowoczesnością, aby stworzyć nowe standardy obsługi pasażerów. Nasza kawa premium to symbol jakości, która wpisuje się w wizję nowoczesnego WARS. Dziękuję zespołowi WARS, naszym partnerom z PKP SA i PKP Intercity oraz wszystkim, którzy przyczynili się do realizacji tego projektu. To Wasze zaangażowanie pozwala nam z dumą patrzeć na zmiany, które dziś wprowadzamy – komentuje Radosław Groblewski, prezes zarządu WARS SA. 

Kampania „Kolej na Kawę” będzie obecna na ponad 400 nośnikach reklamowych na dworcach kolejowych w całym kraju. Działania obejmują: plakaty i citylighty na dworcach, komunikaty na ekranach w pociągach oraz w mediach społecznościowych WARS i partnerów, degustacje nowej kawy w wybranych pociągach i wagonach restauracyjnych oraz aktywności w social mediach. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu