SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kolejne męskie marzenia w kampanii piwa Warka (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii „Planeta Warka” reklamujące piwo Warka (produkowane przez Grupę Żywiec). Akcję przygotowały i realizuję firmy marketingowe Lvov, Tango Production, Televisor, The Digitals, MediaVest i Roots PR.

Article

Drugi spot z kampanii pokazuje kolejne sceny z życia na wyimaginowanej Planecie Warka, na której spełniane są wszystkie potrzeby mężczyzn. W reklamie pokazywane są m.in. mieszkanie z balkonem, z którego można oglądać mecze piłkarskie, auto wyścigowe jako samochód sportowy oraz otwieranie butelki piwa przez ptaka.

- W kampanii Warki pokazujemy męski świat w wyidealizowanej formie, a piwo jest jego naturalnym elementem. Na Planecie Warka mężczyźni mogą w pełni poczuć się dobrze „w swojej skórze”. Uważamy, że mają prawo do takich pasji i marzeń, które są nierozerwalnie związane z ich klasyczną naturą - komentuje Tomasz Król, marketing manager Warki w Grupie Żywiec.

Kampania rozpoczęła się w połowie stycznia.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (w kanałach głównych i tematycznych), prasie oraz internecie (m.in. w social media).

Kreacją kampanii zajęła się agencja Lvov, produkcją spotów - dom produkcyjny Tango Production, a postprodukcją - Televisor. Za działania w internecie odpowiada agencja The Digitals, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaVest, a za działania public relations - agencja Roots PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kolejne męskie marzenia w kampanii piwa Warka (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl