SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kolejny epizod sitcomu w kampanii Plusa na Kartę (wideo)

W telewizji i internecie emitowana jest kolejna reklama Plusa na Kartę utrzymana w konwencji angielskiego sitcomu. Kampanię na zlecenie Polkomtela przygotowały firmy 303, Papaya Films i Media Direction OMD.

W nowym spocie Plusa na Kartę bohaterowie szukają telefonu, informując przy tym, że w ramach tej taryfy za całą rozmowę w obrębie sieci Plus płaci się tylko 29 groszy. Przekaz jest utrzymany w stylistyce angielskiego sitcomu à la „Hotel Zacisze”. Ta konwencja pojawiła się w reklamach Plusa na Kartę kilka miesięcy temu, równocześnie z konsolidacją oferty całej sieci (więcej na ten temat).


Nową reklamę - podobnie jak poprzednie dwie w tej stylistyce - wyreżyserował Simon Cheek, a wyprodukowała firma Papaya Films. Kreację całej kampanii przygotowała agencja 303, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Dołącz do dyskusji: Kolejny epizod sitcomu w kampanii Plusa na Kartę (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
may
Ciekawa stylistyka, ale widać, że kampania została profesjonalnie dopracowana - w podobnym klimacie - serialowo oldschoolowym- są przecież reklamy Plusa dla biznesu "Moda na sukces" niemalże :-)
odpowiedź
User
bant
Naprawdę zastanawiam się kogo miało by to ma bawić. Te pseudo sitcom'owskie reklamy wieją prymityzmem. W porównaniu do Mumio, nie mamy nawet o czym mówić. Smutne.
odpowiedź