Kolejny sukces Hypermedia

Agencja Hypermedia zajmie się komunikacją interaktywną kolejnej marki Procter&Gamble.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Procter&Gamble powierzył agencji interaktywnej Hypermedia (ISOBAR) zaprojektowanie strony promocyjnej nowej serii produktów marki Lenor. Agencja z P&G współpracuje od trzech lat i odpowiada za marketing w Internecie większości marek tej firmy, również na Litwie, Łotwie i Estonii.

Po raz pierwszy firma z sektora FMCG zdecydowała się na promocję płynu do płukania tkanin w Internecie. Akcja promocyjna została zaplanowana przez HYPERmedia dla nowych linii zapachowych płynów Lenor. Podstrony nowej witryny www.lenor.pl przedstawiają cztery warianty zapachowe, oparte o wyciąg z lawendy, paczuli, pomarańczy, gałki muszkatołowej oraz lilii wodnej.

Do zadań agencji należało także przygotowanie kreacji do kampanii reklamowej w Internecie. Grupą docelową reklam są kobiety między 25 a 39 rokiem życia, z wykształceniem średnim i wyższym, mieszkające w większych miastach. Silne działania reklamowe prowadzone będą również w kobiecej prasie.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu