Kolman i MediaOn zdobyły budżet reklamowy PARP

Agencja reklamowa Kolman Advertising i dom mediowy MediaOn wygrałyprzetarg na kampanię reklamową Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości. Wspólnie przygotują i zrealizują akcjępromującą system szkoleń "Inwestycja w kadry".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W przetargu na kampanię reklamową Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości brało udział dziewięć konsorcjów reklamowych, ado finałowego etapu zakwalifikowały się agencja Young&Rubicam idom mediowy MediaCom, Cam Media i Starlink, Testerdo i Eqinox orazKolman i MediaOn.

Ostatecznie budżet akcji o wartości ponad 26 mln zł zdobyłyagencja reklamowa Kolman Advertising i dom mediowy MediaOn.

W ramach zamówienia ta pierwsza firma przygotowała kreację istrategię kampanii promującej system szkoleń "Inwestycja w kadry",a ta druga firma zaplanowała i kupi media na potrzeby tejakcji.

Obecnie trwają ustalenia dotyczące ostatecznego terminurozpoczęcia działań, które będą prowadzone do 2011 roku, obejmująctelewizję, prasę, radio i internet.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"