SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,4 mln widzów „Koła fortuny” z Norbim. Teleturniej ze wzrostem oglądalności

Pierwsze dziewięć odcinków „Koła fortuny” z udziałem Norberta „Norbi” Dudziuka w roli nowego prowadzącego oglądało średnio 1,40 mln osób. Początek obecnego sezonu teleturnieju względem analogicznego okresu rok wcześniej zyskał 80 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Norbert „Norbi” Dudziuk; fot. TVP Article

Średnia widownia pierwszych dziewięciu odcinków teleturnieju „Koło fortuny” poprowadzonych przez Norberta „Norbi” Dudziuka (wyemitowanych w okresie od 7 do 15 września 2019 roku) w TVP2 wyniosła 1,40 mln osób. Udział stacji w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 17,20 proc. wśród wszystkich widzów, 12,08 proc. w grupie 16-49, 13,03 proc. w grupie 16-59 oraz 21,82 proc. w grupie 50+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 1,96 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 538 tys., w 16-59 - 823 tys., a w 16-59 - 1,35 mln).

Telewizyjna Dwójka nowy sezon „Koła fortuny” rozpoczęła już jednak w poniedziałek, 2 września. Pierwsze pięć odcinków teleturnieju poprowadził jeszcze Rafał Brzozowski. Od 2 do 15 września średnia widownia „Koła fortuny” wyniosła 1,28 mln widzów (odpowiednio 16,21 proc., 10,97 proc., 12,11 proc. i 20,70 proc. udziału).

W analizowanym czasie najwięcej widzów przyciągnął odcinek audycji z 8 września. Śledziło go średnio 2,42 mln osób.

Dla porównania, średnia widownia „Koła fortuny” na początku poprzedniego sezonu (tj. od 1 do 14 września 2018 roku) wyniosła 1,20 mln osób. Przełożyło się to na 16,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 12,24 proc. w grupie 16-59 oraz 21,38 proc. w grupie 50+. Oznacza to, że teleturniej zyskał 80 tys. widzów, ale minimalnie spadły jego rynkowe udziały.

Rafał Brzozowski od 7 września br. jest gospodarzem emitowanego w TVP1 teleturnieju „Jaka to melodia?”.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,4 mln widzów „Koła fortuny” z Norbim. Teleturniej ze wzrostem oglądalności

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gośc
no brawo teraz rośnie oglądalność a w ubiegłym roku było słabiej teraz jest już lepiej widzowie pokochali norbiego brawo
21 17
odpowiedź
User
gośc
co prawda spadły rynkowe udziały ale na szczęście minimalne brawo drodzy widzowie
19 9
odpowiedź
User
gośc
w ubiegłym roku jak koło fortuny prowadził Rafał brzozowski pierwsze 13 odcinków od 1 do 13 września wyniosła 1.2 mld widzów a oglądało średnio 1,20 mln osób co się przełożyło na 1.49mld widzów w całym sezonie 2018/2019 teraz wynik się poprawił o 1.4 mld widzów i średnio 1,40 mln osób. jest duza szansa ze program koło fortuny z Norbim w sezonie 2019/2020 osiągnie 1.61 mld widzów
13 15
odpowiedź
User
gośc
a teleturniej zyskał 80 tyś widzów to była bardzo dobra zmiana oby tak dalej
21 11
odpowiedź
User
kolis
Koło z Norbim zyskało, a JTM z Brzozowskim straciła. Nieźle
4 34
odpowiedź