Kolporter rozwija sieć sklepów Dobry Wybór

Kolporter chce do około 60 sklepów zwiększyć w ciągu najbliższego roku sieć sklepów spożywczych funkcjonujących pod marką Dobry Wybór. Spółka poszukuje osób chętnych do prowadzenia placówek oraz sklepów gotowych przyłączyć się do sieci.

km
km
Udostępnij artykuł:

"Chętnie podejmiemy współpracę z osobami, które mają doświadczenie w handlu artykułami spożywczymi. Poszukujemy również sklepów chętnych do przyłączenia się do naszej sieci. Gwarantowane wynagrodzenie na poziomie 4 500 zł netto miesięcznie, bez względu na wysokość obrotu to tylko jedna z korzyści jakie oferujemy naszym partnerom. Dodatkowym przychodem jest prowizja od obrotu oraz wynagrodzenia dodatkowe, m.in. za przyjmowanie płatności za rachunki, czy udział w akcjach promocyjnych organizowanych przez producentów." - stwierdził Tomasz Brzeziński, dyrektor pionu Dobry Wybór Kolportera S.A.

Dobry Wybór to sieć samoobsługowych sklepów spożywczych zlokalizowanych na osiedlach mieszkaniowych i przy głównych ulicach handlowych z zapleczem budynków mieszkalnych. Ich powierzchnia wynosi od 90 do 200 metrów kwadratowych. Podstawowy asortyment to: pieczywo, nabiał, mięso, wędliny, mrożonki, napoje, słodycze, słone przekąski, owoce, warzywa, alkohole, chemia, kosmetyki, tytoń, prasa, karma dla zwierząt, artykuły FMCG. W ofercie jest także możliwość opłacenia rachunków, sprzedaż doładowań prepaid oraz możliwość skorzystania z kolektury Totalizatora Sportowego.

Kolporter podaje, że w bieżącym roku poziom obrotów w sklepach Dobry Wybór wzrósł o ponad 15 proc. w przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sprzedażowej (w porównaniu z rokiem ubiegłym).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?