Z saloników Kolportera wycofano jednorazowe foliówki. „Ochrona środowiska jest kluczowa”

Kolporter wycofał ze swoich saloników foliowe reklamówki, zastąpił je bawełnianymi, biodegradowalnymi torbami. - Klienci to zrozumieją i pozytywnie ocenią - mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy firmy.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Plastikowe reklamówki, a także tzw. zrywki, zostały wycofane z saloników jeszcze we wrześniu br. Bawełniane torby wielorazowego użytku, które je zastąpiły, są dostępne w cenie 3,99 zł.

- Kluczowe znaczenie miała dla nas kwestia ochrony środowiska. Coraz bardziej alarmujące dane pokazują wyraźnie, że niezbędna jest aktywność każdego z nas w tym zakresie. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci doskonale to rozumieją i pozytywnie ocenią tę zmianę - komentuje Dariusz Materek z Kolportera.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Zarządza siecią ok. 800 saloników prasowych i zatrudnia blisko tysiąc osób.

Ekologiczne opakowania w innych sieciach sprzedaży

Od początku października proekologiczne rozwiązania promuje także Lotos. Każdy, kto kupuje kawę na stacjach sieci, w Cafe Punkt może poprosić o jej nalanie do własnego kubka. Zapłaci za nią wtedy 1 zł mniej niż gdyby kupował kawę w papierowym kubku kawiarni.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami