SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Komputronik reklamuje notebook Asus N50Vn

Komputronik prowadzi internetową kampanię reklamową notebooka Asus N50Vn. Akcja pod hasłem "Wzór do naśladowania" na zwiększyć sprzedaż urządzenia dostępnego w Polsce tylko w tej sieci sklepów.

Realizowana przez Komputronik internetowa kampania reklamowa notebooka Asus N50Vn podkreśla jego nowoczesność technologiczną i elegancję wzornictwa. Akcja pod hasłem "Wzór do naśladowania" ma doprowadzić do sprzedaży kilkunastu tysięcy sztuk tego urządzenia do końca bieżącego roku oraz wzrostu popularności Komputronik.pl jako jedynego sklepu, w którym jest ono dostępne.

Komputronik - Asus

Akcja reklamowa Asusa N50Vn prowadzona jest od 5 listopada w portalach ogólnotematycznych (Wirtualna Polska, Interia.pl, Gazeta.pl) i finansowych (Bankier.pl, Money.pl), witrynach dzienników ogólnopolskich i ekonomicznych (pb.pl, parkiet.com), serwisach społecznościowych (Nasza-klasa.pl, Grono.net, Fotka.pl) oraz wortalach tematycznych dla kobiet i mężczyzn. Kreację kampanii przygotował dział marketingu Komputronika, który przy zakupie mediów współpracował z ARBOmedia Polska, Ad.net, Ad-Vice oraz IDMnet. Uzupełnieniem akcji zaplanowanej do 21 grudnia są działania PR prowadzone przez White-Magick.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Komputronik reklamuje notebook Asus N50Vn

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl