Komputronik tworzy nowe centrum obsługi klienta, szefem Monika Rakoniewska

Sieć sklepów Komputronik uruchomiła centrum obsługi klienta. Kieruje nim Monika Rakoniewska, która dołączyła do zespołu firmy.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Centrum obsługi klienta będzie łączyć wszystkie kanały kontaktu z klientami sieci - salony stacjonarne, sklep internetowy oraz usługi posprzedażowe i serwis. Poprzez centrum Komputronik zaoferuje klientom dodatkowe produkty i usługi.

Nowo utworzonym działem zarząda Monika Rakoniewska, która dołączyła do zespołu sieci Komputronik i objęła stanowisko dyrektora centrum obsługi klienta.

Ostatnio Rakoniewska związana była z Ineą, gdzie odpowiadała za zarządzanie operacyjne contant center, budowę zespołu i kompetencji sprzedażowych oraz współpracę z CC outsourcingowymi w zakresie sprzedaży. Wcześniej pracowała w Holicon Contact Center oraz w Data Solutions, gdzie prowadziła m.in. działania związane z programami lojalnościowymi i bazami danych.

Jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, gdzie ukończyła komunikację i zarządzanie zasobami informacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej