Komputronik wzmacnia strategię omnichannel

Firma Komputronik stawia na dalsze wzmacnianie strategii omnichannel, dlatego wprowadza zmiany w strukturze zarządzania. Marcin Mordak, Radosław Olejniczak i Karolina Pietz-Drapińska objęli nowe stanowiska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Komputronik wzmacnia strategię omnichannel

Komputronik zintegrował działy sprzedaży internetowej, stacjonarnej, centrum obsługi klienta oraz marketingu i rozwoju cyfrowego. Chodzi o usprawnienie procesu sprzedaży w ramach wielokanałowej strategii, która ma lepiej odpowiadać na zmieniające się oczekiwania klientów.

Powstał nowy pion Omnichannel, na czele którego stanęło trzech doświadczonych menedżerów. Marcin Mordak, dotychczasowy dyrektor sieci sprzedaży, został dyrektorem sprzedaży omnichannel. Odpowiada za całą sprzedaż oraz usługi w tej strukturze. 

Radosław Olejniczak, jako dyrektor zakupów i handlu, teraz dodatkowo nadzoruje też sprzedaż na marketplace’ach, a Karolina Pietz-Drapińska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki marketingu & digital development, łącząc zespoły e-commerce i marketingu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii