Koń w reklamie środka na erekcję Inventum Max

Aflofarm rozpoczął kampanię reklamową środka na erekcję Inventum Max. Kampanię marketer przygotował we współpracy z domem mediowym Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Koń w reklamie środka na erekcję Inventum Max

Odejście od standardowo przyjętego schematu reklamy leku na zaburzenia erekcji, zupełnie nowa linia komunikacyjna, a ponadto nietypowy akcent humorystyczny w postaci mówiącego konia – tak przedstawia się pokrótce kampania reklamowa Inventum Max.

Szeroko zakrojone działania obejmujące media digitalowe, telewizję ruszyły w drugiej połowie czerwca 2021, w dalszej perspektywie planowane są także działania outdoorowe.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/aflofarm-jaga-hupalo-marka-kosmetyczna-artishoq ##

Koń w reklamie Inventum Max

Końska dawka leku na erekcję” – to jedno z haseł pojawiających się w kampanii, której najbardziej charakterystycznym elementem jest dołączający do rozmowy koń, który doskonale orientuje się w poruszanej tematyce.

- Koncept kampanii Inventum Max oparliśmy o zamysł odmienny od tych najczęściej spotykanych w przypadku produktów podnoszących jakość życia seksualnego. Ograniczając sceny obrazujące intymne damsko-męskie relacje, postawiliśmy na pełną luzu rozmowę, której aktywnym uczestnikiem jest koń. Takim zabiegiem chcemy wprowadzić temat zaburzeń erekcji do sfery problemów, o których warto rozmawiać z większym dystansem i swobodą - mówi Filip Beck, senior brand manager w Aflofarm Farmacja Polska, odpowiedzialny za produkt.

Pierwsza z kreacji trwa 30 sekund, od 20 czerwca jest emitowana w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Wkrótce pojawi się także druga reklama w ramach tego cyklu.

Zarówno za kreację, jak i wykonanie odpowiada Aflofarm Farmacja Polska, zaś za planowanie i zakup powierzchni reklamowej jest odpowiedzialny dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7