SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koniec darmowego miesiąca testowego na Netfliksie. Na początek Polska

Netflix wyłączył w Polsce możliwość korzystania z darmowego, 30-dniowego okresu próbnego. Platforma wyjaśnia to testami.- Testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, aby lepiej zrozumieć wartość platformy Netflix dla użytkowników - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe serwisu.

Article

Wszystkich internautów zainteresowanych rozpoczęciem przygody z Netfliksem czeka niemiła niespodzianka. Serwis wyłączył w naszym kraju opcję 30-dniowego, darmowego okresu próbnego.

- W Twoim kraju nie oferujemy obecnie bezpłatnego okresu próbnego. Aby rozpocząć członkostwo, odwiedź witrynę Netflix.com, wybierz plan i preferowaną opcję płatności, wprowadź adres e-mail, wpisz hasło, a potem zacznij oglądać. Zarejestrowani użytkownicy otrzymują natychmiastowy dostęp do całego katalogu filmów, seriali i programów serwisu Netflix. Informacje o planach, urządzeniach itd. znajdziesz w artykule Czym jest Netflix?. Możesz anulować konto w dowolnym momencie - informuje serwis wszystkich nowych, niezarejestrowanych użytkowników.

Internauci spekulują, że blokada może być próbą ukrócenia praktyk niedozwolonego handlu dostępami do Netflixa na zasadach "darmowej" próby na platformach aukcyjnych.

Netflix: chcemy zrozumieć wartość platformy dla użytkowników

- Testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, aby lepiej zrozumieć wartość platformy Netflix dla użytkowników. Testy te zazwyczaj różnią się pod względem czasu ich trwania i regionów, w których występują. Nie muszą też oznaczać wprowadzenia testowanych zmian na stałe - czytamy w oświadczeniu, jakie otrzymała redakcja portalu Wirtualnemedia.pl z biura prasowego Netflixa.

Obecnie, za pakiet Podstawowy płacą 34 złote miesięcznie, za Standard 43 złote, za opcję Premium 52 złote co miesiąc.

Netflix wprowadził w tym roku podwyżki cen abonamentów m.in. dla widzów w USA. Kilka tygodni temu serwis zaprezentował testowo wybranym użytkownikom w Polsce nowe plany opłat za dostęp. W jednym z wariantów droższe pakiety kosztują 49 i 65 złotych. Jak wyjaśniono, to jedynie testy badające reakcje użytkowników na tego typu zmiany.

W ubiegłym roku Netflix zanotował 7,65 mld dolarów wpływów, wobec 6,15 mld dolarów w 2017 roku. W omawianym okresie serwis miał 139,26 mln płacących użytkowników, po wzroście o 8,84 mln w ciągu kwartału.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys.

W Polsce w grudniu ub.r. przeglądarkowa wersja Netfliksa zanotowała 2,57 mln użytkowników i 32,61 mln odsłon, a jej aplikacja mobilna - 941 tys. użytkowników (dane za Gemius/PBI).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Koniec darmowego miesiąca testowego na Netfliksie. Na początek Polska

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Plissken
Czyli tłumacząc na ludzki: ludzie przeważnie po próbnym miesiącu rezygnują z subskrypcji że względu na ofertę ,która mogłaby być o wiele lepsza więc Netflix szybko policzył ile z tych osób co wzięło próbny miesiąc zostało i zapłaciło więc zamiast dać nam co najmniej tyle filmów i to dobrych co na zachodzie wolą już na wstępie zarobić na tych co nie znają oferty,chcą spróbować ale tym razem już zapłacą.
odpowiedź
User
Widz
Mialem probny na miediac i HBO bije ich na glowe
odpowiedź
User
Piotr
Decyzja jest pewnie spowodowana polskimi januszami biznesu, którzy tworzyli dziesiątki kont próbnych i sprzedawali za kilka złotych na Allegro. Netflix nic z tego nie miał. Szkoda, że uczciwi użytkownicy zapłacą za wyczyny cebulaków.
odpowiedź
User
Oglądacz
Decyzja jest pewnie spowodowana polskimi januszami biznesu, którzy tworzyli dziesiątki kont próbnych i sprzedawali za kilka złotych na Allegro. Netflix nic z tego nie miał. Szkoda, że uczciwi użytkownicy zapłacą za wyczyny cebulaków.
W pierwszej chwili też tak pomyślałem, później przypomniałem sobie, że Netflix jest droższy w Posce niż w Anglii o 3 czy 4 złote. Tak więc to nasze buractwo moim zdaniem bierze się niestety często z biedy.
odpowiedź
User
niko
oby tylko ceny pozostały na tym poziomie (nie sądzę), byłoby to nadal ok. Price/performance jest naprawdę dobry. Poza masą słabych pozycji tzw. chłamem, jest naprawdę dużo dobrych produkcji.
odpowiedź