SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Koniec darmowego miesiąca testowego na Netfliksie. Na początek Polska

Netflix wyłączył w Polsce możliwość korzystania z darmowego, 30-dniowego okresu próbnego. Platforma wyjaśnia to testami.- Testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, aby lepiej zrozumieć wartość platformy Netflix dla użytkowników - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe serwisu.

Article

Wszystkich internautów zainteresowanych rozpoczęciem przygody z Netfliksem czeka niemiła niespodzianka. Serwis wyłączył w naszym kraju opcję 30-dniowego, darmowego okresu próbnego.

- W Twoim kraju nie oferujemy obecnie bezpłatnego okresu próbnego. Aby rozpocząć członkostwo, odwiedź witrynę Netflix.com, wybierz plan i preferowaną opcję płatności, wprowadź adres e-mail, wpisz hasło, a potem zacznij oglądać. Zarejestrowani użytkownicy otrzymują natychmiastowy dostęp do całego katalogu filmów, seriali i programów serwisu Netflix. Informacje o planach, urządzeniach itd. znajdziesz w artykule Czym jest Netflix?. Możesz anulować konto w dowolnym momencie - informuje serwis wszystkich nowych, niezarejestrowanych użytkowników.

Internauci spekulują, że blokada może być próbą ukrócenia praktyk niedozwolonego handlu dostępami do Netflixa na zasadach "darmowej" próby na platformach aukcyjnych.

Netflix: chcemy zrozumieć wartość platformy dla użytkowników

- Testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, aby lepiej zrozumieć wartość platformy Netflix dla użytkowników. Testy te zazwyczaj różnią się pod względem czasu ich trwania i regionów, w których występują. Nie muszą też oznaczać wprowadzenia testowanych zmian na stałe - czytamy w oświadczeniu, jakie otrzymała redakcja portalu Wirtualnemedia.pl z biura prasowego Netflixa.

Obecnie, za pakiet Podstawowy płacą 34 złote miesięcznie, za Standard 43 złote, za opcję Premium 52 złote co miesiąc.

Netflix wprowadził w tym roku podwyżki cen abonamentów m.in. dla widzów w USA. Kilka tygodni temu serwis zaprezentował testowo wybranym użytkownikom w Polsce nowe plany opłat za dostęp. W jednym z wariantów droższe pakiety kosztują 49 i 65 złotych. Jak wyjaśniono, to jedynie testy badające reakcje użytkowników na tego typu zmiany.

W ubiegłym roku Netflix zanotował 7,65 mld dolarów wpływów, wobec 6,15 mld dolarów w 2017 roku. W omawianym okresie serwis miał 139,26 mln płacących użytkowników, po wzroście o 8,84 mln w ciągu kwartału.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys.

W Polsce w grudniu ub.r. przeglądarkowa wersja Netfliksa zanotowała 2,57 mln użytkowników i 32,61 mln odsłon, a jej aplikacja mobilna - 941 tys. użytkowników (dane za Gemius/PBI).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Koniec darmowego miesiąca testowego na Netfliksie. Na początek Polska

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Plissken
Czyli tłumacząc na ludzki: ludzie przeważnie po próbnym miesiącu rezygnują z subskrypcji że względu na ofertę ,która mogłaby być o wiele lepsza więc Netflix szybko policzył ile z tych osób co wzięło próbny miesiąc zostało i zapłaciło więc zamiast dać nam co najmniej tyle filmów i to dobrych co na zachodzie wolą już na wstępie zarobić na tych co nie znają oferty,chcą spróbować ale tym razem już zapłacą.
45 12
odpowiedź
User
Widz
Mialem probny na miediac i HBO bije ich na glowe
29 5
odpowiedź
User
Piotr
Decyzja jest pewnie spowodowana polskimi januszami biznesu, którzy tworzyli dziesiątki kont próbnych i sprzedawali za kilka złotych na Allegro. Netflix nic z tego nie miał. Szkoda, że uczciwi użytkownicy zapłacą za wyczyny cebulaków.
45 4
odpowiedź
User
Oglądacz
Decyzja jest pewnie spowodowana polskimi januszami biznesu, którzy tworzyli dziesiątki kont próbnych i sprzedawali za kilka złotych na Allegro. Netflix nic z tego nie miał. Szkoda, że uczciwi użytkownicy zapłacą za wyczyny cebulaków.
W pierwszej chwili też tak pomyślałem, później przypomniałem sobie, że Netflix jest droższy w Posce niż w Anglii o 3 czy 4 złote. Tak więc to nasze buractwo moim zdaniem bierze się niestety często z biedy.
24 7
odpowiedź
User
niko
oby tylko ceny pozostały na tym poziomie (nie sądzę), byłoby to nadal ok. Price/performance jest naprawdę dobry. Poza masą słabych pozycji tzw. chłamem, jest naprawdę dużo dobrych produkcji.
5 6
odpowiedź