Koniec fuzji Cyfry+ i „n". Znika spółka Canal+ Cyfrowy

W poniedziałek 2 czerwca br. spółka Canal+ Cyfrowy została połączona z ITI Neovision. Oznacza to zakończenie fuzji spółek zarządzających platformą nc+.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Koniec fuzji Cyfry+ i „n". Znika spółka Canal+ Cyfrowy

ITI Neovision to dawny właściciel platformy n, a Canal+ Cyfrowy - Cyfry+. Od marca 2013 roku obie spółki były operatorami platformy nc+, która powstała z połączenia n i Cyfry+. Docelowo jednak na rynku miała pozostać tylko jedna firma. Tak stało się od 2 czerwca br., gdy wszelkie prawa i obowiązki spółki Canal+ Cyfrowy SA, w tym te wynikające z zawartych przez nią umów, przeszły na ITI Neovision. Jednocześnie Canal+ Cyfrowy zostaje wykreślony z Krajowego Rejestru Sądowego.

Jak podano w komunikacie, zmiana ta ma charakter czysto formalny i nie wpływa na warunki zobowiązań i umów spółki Canal+ Cyfrowy. Dotyczy to również abonentów, którzy będą korzystali z usług nc+ na dotychczasowych warunkach.

Większościowym udziałowcem ITI Neovision jest Grupa Canal+, posiadająca 51 proc. udziałów. 32 proc. udziałów spółki należy do TVN, a pozostałe 17 proc. do UPC Polska. Prezesem firmy jest Julien Verley.

Platforma nc+ na koniec marca br. miała 2,2 mln abonentów (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu