388 tys. widzów „Gogglebox 18”. TTV przed TVP1 i Polsatem w 16-49

Wiosenny sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” oglądało średnio 388 tys. widzów. Stacja TTV w czasie emisji programu zajęła siódme miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i trzecie w grupie 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
388 tys. widzów „Gogglebox 18”. TTV przed TVP1 i Polsatem w 16-49
Bohaterowie „Gogglebox. Przed telewizorem 18”, fot. TTV

18. sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” na antenie TTV oglądać można było w poniedziałki o godz. 22.00, w okresie od 27 lutego do 29 maja.

Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 388 tys. osób, co przełożyło się na 4,17 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,82 proc. w grupie 16-49 i 6,21 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 13 marca. Przyciągnął uwagę 489 tys. osób.

grafika

Udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 1,76 proc., a w grupie 16-49 było to 2,78 proc. Tym samym program miał kilklukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

Program stracił widzów

Reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem 18” gromadził o 75 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. W okresie od 28 lutego do 6 czerwca ub.r. cykl śledziło 463 tys. osób (4,79 proc. udziału w 4+ i 8,21 proc. w 16-49).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ukryta-prawda-tvn-ogladalnosc-uczetnicy-wpadki-opinie,7169646562764417a ##

Stacja TTV w paśmie nadawania premierowych odcinków „Gogglebox. Przed telewizorem 18” czyli w poniedziałkowym paśmie między 22.02 a 23.02 miała 3,89 proc. udziału. Stacja zajęła siódme miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce w grupie 4+. W grupie 16-49 kanał z 6,36 proc. udziału był trzeci. Z kolei w grupie 20-54 stacja zajęła czwarte miejsce (5,82 proc.).

grafika

Widzowie „Gogglebox. Przed telewizorem” śledzą reakcje bohaterów programu podczas oglądania przez nich wybranych audycji telewizyjnych. W reality-show pojawiają się małżeństwa, rodzice z dziećmi, przyjaciele czy ludzie żyjącym w nieformalnych związkach. Każdy odcinek poświęcony jest telewizyjnym programom z poprzedniego tygodnia.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii