Użytkownicy HBO Max chętnie migrują do nowego serwisu Max

Jean-Briac Perrette, odpowiedzialny w zarządzie Warner Bros. Discovery za usługi streamingowe poinformował, że w pierwszych 11 dniach funkcjonowania w Stanach Zjednoczonych serwisu Max, na nową ofertę zdecydowało się 70 proc. dotychczasowych subskrybentów HBO Max. To wynik powyżej oczekiwań.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Użytkownicy HBO Max chętnie migrują do nowego serwisu Max
Serwis Max zadebiutuje w Polsce w 2024 roku

Serwis streamingowy Max zastąpił HBO Max w USA 23 maja. Nie oferuje jedynie treści serialowych i filmowych, ale także produkcje dokumentalne i reality, dostępne w ramach Discovery+.

Perrette w rozmowie z Wall Street Journal nadmienił, że choć zdecydowana większość subskrybentów zdecydowała się na migrację do nowej oferty, to pozostałe 30 proc. nadal może korzystać wyłącznie z treści znanych z HBO Max. Takie osoby są zachęcane do skorzystania z nowych pakietów.

20 proc. oglądanych treści pochodzi z Discovery+

Przedstawiciel Warner Bros. Discovery poinformował też o popularności treści, które dołączyły do dotychczasowej oferty HBO Max. Produkcje Discovery+ mają stanowić 20 proc. konsumowanych przez użytkowników połączonego serwisu streamingowego.

W ofercie Max jest 35 tys. godzin treści. Wśród nich popularne produkcje HBO typu „Ród smoka”, „Sukcesja”, „Biały Lotos” czy „Euforia” oraz treści znane z Discovery+ (m.in. „Fixer”, „Upper”, „90 Day Fiancé” i „Dr Pimple Popper”).

Podstawowy pakiet Max z reklamami kosztuje 9,99 dol. miesięcznie lub 99,99 dol. rocznie. Pozwala na oglądanie programów na dwóch urządzeniach w rozdzielczości 1080p. Poszczególnych treści nie można pobierać do pamięci wewnętrznej urządzeń. Za droższą opcję trzeba zapłacić 15,99 dol. miesięcznie lub 149,99 dol. rocznie.  Umożliwia oglądanie produkcji w jakości HD bez reklam. W przypadku tego planu można pobrać 30 tytułów. Najdroższy pakiet Ultimate to koszt 19,99 dol. miesięcznie lub 199,99 dol. rocznie. Obejmuje jakość 4K, Dolby Amos i możliwość pobrania 100 tytułów.

Wcześniej pakiet z reklamami HBO Max w USA kosztował 9,99 dol. miesięcznie lub 99,99 dol. rocznie. Pakiet bez reklam, pozwalający na oglądanie treści w jakości 4K HDR i pobranie 30 tytułów 15,99 dol. miesięcznie lub 149,99 dol. rocznie. Discovery+ za oceanem można było nabyć za 4,99 dol. miesięcznie z reklamami lub 6,99 dol. bez reklam.

W Polsce Discovery+ jest oferowany jako biblioteka w Playerze. HBO Max kosztuje 29,99 zł miesięcznie lub 234,99 zł rocznie. Osoby, które zdecydowały się na subskrypcję platformy w pierwszym miesiącu jej działalności nad Wisłą płacą 19,99 zł miesięcznie. Serwis Max ma zadebiutować w Europie w 2024 roku. W Polsce Warner Bros Discovery poza Playerem i HBO Max oferuje usługi TVN24 Go i VOD.pl. Ta ostatnia platforma jest dostępna bezpłatnie i oferuje głównie starsze produkcje z anten TVN i Discovery.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek