SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koniec II edycji "Idola"

Finał pierwszej edycji Idola chętniej oglądany

W sobotę mieliśmy okazję oglądać na Polsacie finałowy koncert drugiej edycji "Idola". Wielki finał oraz ogłoszenie wyników zgromadziły przed telewizorami 4 054 tysięcy widzów, czyli 315 tysięcy mniej niż finał I edycji (z 30 czerwca 2002 roku).

Jednak II edycja "Idola" cieszyła się znacznie większym zainteresowaniem publiczności niż I edycja, średnio oglądało ją 3 426 tysięcy widzów (I edycję - 2 916 tysięcy).

Od 9 lutego b.r. na ekrany telewizorów wszedł nowy program "Debiut", który zastąpi "Idola". Oglądalność trzech pierwszych odcinków wyniosła 3 363 tysięcy widzów, co pozwala przypuszczać, że program będzie cieszył się równie dużą popularnością, jak poprzednie edycje "Idola".

Większą część widzów II edycji "Idola" stanowiły kobiety (57%), widzowie z małych miasteczek i wsi oraz bardzo dużych miast z wykształceniem podstawowym i średnim.

Średnia oglądalność głównych edycji

Opis

AMR

AMR %

SHR %

Idol I

2 916 489

7,90%

21,90%

Idol II

3 426 259

9,30%

22,80%

Debiut*

3 362 768

9,10%

21,90%

Dane: AGB Polska

Grupa docelowa: wszyscy powyżej 4 roku życia

 

*pod uwagę wzięto trzy emisje „Debiutu” z 9, 13 i 16 lutego 2003 roku

2003-02-18
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji:

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl