SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koniec marki TP, ale TPSA nie zmniejszy budżetu reklamowego

Telekomunikacja Polska (TPSA) nie zmniejszy budżetów reklamowych w najbliższych kwartałach, po tym, jak przeprowadzi rebranding i zrezygnuje z marki TP, wynika z wypowiedzi przedstawicieli spółki.

Koniec marki TP, ale TPSA nie zmniejszy budżetu reklamowego

"W najbliższym czasie, czyli w perspektywie dwóch-trzech kwartałów, z pewnością nie" - powiedział dyrektor marki, mediów i komunikacji Grupy TP Paweł Patkowski, zapytany, czy rebranding pozwoli na zmniejszenie budżetu reklamowego grupy w stosunku do stanu obecnego.

Wyjaśnił, że choć grupa będzie promować tylko jedną markę (Orange), to nie rezygnuje z żadnych produktów. O tym, jak będzie się kształtować budżet marketingowy grupy w przyszłości, zadecyduje sytuacja na rynku.

Pod koniec marca TPSA poinformowała, że wprowadzi markę Orange jako główną markę handlową do 30 czerwca 2012 roku.

Orange Brand Services Limited pokryje 100% kosztów związanych ze zmianą marki. Opłaty licencyjne wyniosą 1,6% przychodów objętych rebrandingiem, z wyłączeniem części hurtowej i mniejszą opłatą dla głosowej telefonii stacjonarnej dla klientów indywidualnych. Zarząd spółki podjął decyzję dotyczącą używania marki Orange do oznaczenia wszystkich produktów oferowanych przez TPSA.

Przedstawiciele spółki deklarują, że rebranding może umożliwić innego rodzaju oszczędności.

>>> Serce i Rozum z duchem czasu - nowa reklama rebrandingu TP na Orange (wideo)

"Przykładem takich możliwych oszczędności może być wspólne wysyłanie faktur" - powiedział dziennikarzom dyrektor rozwoju produktów i kontentu grupy TPSA Krzysztof Sieczkowski.

W 2011 roku TPSA miała 1.917 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 107 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 14.922 mln zł wobec 15.715 mln zł.

>>> TP potwierdza: w II kwartale rebranding usług stacjonarnych na Orange

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Koniec marki TP, ale TPSA nie zmniejszy budżetu reklamowego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
groont
To Bobas (Witecki) musi kasiorkę tłuc - straszną. To PiS -ior jest.
8 8
odpowiedź
User
Rozum
Co za bzdury - jakie oszczednosci, jakie wspolne wysylanie faktur? Faktura przypisana jest do uslugi a usluga do firmy. A firmy caly czas sa dwie, danymi klientow nie mogą się tak po prostu wymieniac, poza tym okresy umow sie nie pokrywaja.
To wszystko wyglada na mydlenie oczu ludziom aby uspokoic glosy mowiace o wysysaniu kasy za uzywanie marki do FT.
8 8
odpowiedź