Kto ogląda program „Minęła 20-ta”? Najchętniej mieszkańcy wsi i osoby z wykształceniem podstawowym

Magazyn TVP Info „Minęła 20-ta” jesienią br. zdecydowanie chętniej oglądają mężczyźni niż kobiety. W widowni dominują mieszkańcy wsi, osoby z wykształceniem podstawowym oraz emeryci - szczegółowy raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Kto ogląda program „Minęła 20-ta”? Najchętniej mieszkańcy wsi i osoby z wykształceniem podstawowym
Adrian Klarenbach, fot. TVP Info

Wieczorny program TVP Info „Minęła 20-ta” emitowany jest zwykle od poniedziałku do czwartku oraz w soboty i niedziele (najczęściej około godz. 20.15).

Jego średnia widownia w okresie od 28 sierpnia do 11 października 2023 roku wyniosła 567 tys. osób, co przełożyło się na 4,60 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,43 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejsze wydanie informacyjno-publicystycznej audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 19 września - obejrzało je 785 tys. widzów.

grafika

W analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 29 sierpnia do 12 października 2022 roku) średnia widownia „Minęła 20-ta” wynosiła 577 tys. osób. Przełożyło się to na 4,21 proc. udziału w rynku w grupie 4+, 1,87 proc. w 16-49 i 2,40 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/propaganda-wiadomosci-prowadzacy-fakty-wydarzenia-wrzesien-2023-rok,7169477627070081a ##

Widownia audycji wzrosła o 10 tys. osób.

Kto ogląda audycję „Minęła 20-sta”?

W jesiennej ramówce „Minęła 20-sta” ogląda średnio 58,70 proc. mężczyzn i 41,70 proc. kobiet. W strukturze wiekowej największy udział notowany jest wśród widzów w wieku 65 i więcej lat (59,73 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kropka-nad-i-ogladalnosc-monika-olejnik-tvn24-tvn24-bis-profil-widza,7169476416178305a ##

Program ma zauważalną przewagę wśród mieszkańców wsi, którzy stanowią 47,66 proc. udziału wszystkich widzów (mieszkańcy miast stanowią 52,34 proc.).

grafika

Biorąc pod uwagę średni miesięczny dochód netto danego gospodarstwa domowego w przeliczeniu na 1 mieszkańca (w zł) można zauważyć, że aż 41,63 proc. widowni audycji to osoby z dochodami powyżej 5 tys. zł netto.

„Minęła 20-sta” najchętniej chętniej oglądają osoby z wykształceniem podstawowym, których udział wynosi 42,27 proc. Odsetek widzów z wykształceniem średnim to 36,51 proc. widowni, a wyższym - 14,74 proc.

grafika

Ze względu na wykonywany zawód program zdecydowanie najchętniej oglądany jest przez emerytów, którzy stanowią 65,93 proc. widowni.

grafika

Aktualnie „Minęła 20-ta” prowadzą m.in. Michał Rachoń, Adrian Klarenbach, Ewa Bugała, Krzysztof Ziemiec, Danuta Holecka i Magdalena Ogórek.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kropka-nad-i-ogladalnosc-monika-olejnik-tvn24-tvn24-bis-profil-widza,7169476416178305a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały