SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koniec MTV Classic - będzie VH-1

Zgodnie z naszym zapowiedziami kanał MTV Classic, który znika z rynku, zastąpi polska wersja programu VH-1.

To już ostatnie dni kanału muzycznego MTV Classic, który zgodnie z naszymi zapowiedziami z czerwca b.r., znika z polskiego rynku telewizyjnego. Od 1 grudnia kanał ten zastąpi polska wersja programu VH-1.

- MTV Classic zostanie zastąpiona VH-1 Polska w celu stworzenia stacji dla widzów, którzy wychowali się na MTV Polska i dalej czują się młodo. Nazwa Classic postarzała kanał i mogła zniechęcać do jego oglądania - mówi wortalowi Wirtualnemedia.pl Dominika Płaza, Specjalisty ds. Public Relations w MTV

- VH-1 będzie się różnił od MTV Classic przede wszystkim pod względem zawartości muzycznej. Muzyka w VH-1 zajmie 80% miejsca w ramówce. Będą to przede wszystkim znane hity (nazwa VH-1 to skrót od Video Hits 1) - głównie z lat dziewięćdziesiątych. Jednak znajdzie się także miejsce dla "perełek" z lat osiemdziesiątych, jak i świeżych, ale już bardzo znanych utworów, które pojawiły się po roku 2000. Teledyski będzie można oglądać w ramach rozmaitych pasm tematycznych. VH1 to także największe gwiazdy, które będą się pojawiać nie tylko ze swoimi klipami, ale także w koncertach "MTV Live" oraz "MTV Unplugged" oraz w programach o ich życiu czy kulisach kariery - zapowiada Dominika Płaza.

Za kanał odpowiada zespół MTV Networks Polska, z Dyrektor Generalną - Izabellą Wiley na czele.

VH-1, które będzie skierowany do osób w wieku 25-39 lat, można już oglądać w ponad 130 krajach (m.in. USA, Anglii, Australii, Austrii, Niemczech, Francji, Węgrzech, Łotwie).

A czy Państwa zdaniem likwidacja MTV Classic jest dobrym rozwiązaniem?

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Koniec MTV Classic - będzie VH-1

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl