Koniec pierwszej edycji programu "Załóż się"

Ponad 3,6 mln widzów oglądało każdy odcinek rozrywkowego programu TVP 2 "Załóż się".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Dużą popularnością cieszyła się pierwsza edycja programu "Załóż się", która w miniony piątek zakończyła sie w TVP 2.

Wg danych AGB Nielsen Media Research każdy odcinek show Steffena Moellera i Anny Popek  oglądało średnio 3 623 360 widzów a udział w rynku wyniósł 24,08% ( w grupie 16-49 - 19,31%).

Najwięcej widzów przyciągnął program wyemitowany 11 listopada - wtedy przed telewizorami zasiadło 4 584 891 osób - udział w rynku wyniósł 28,43% ( w grupie 16-49 - 22,01%).

Program "Załóż się!", który zadebiutował 30 września b.r., miał być jesiennym hitem TVP 2. Mimo dużej promocji i wysokiego budżetu, show "Załóż się" nie poprawiło zeszłorocznych wyników TVP 2 w tym paśmie, notując podobne wyniki oglądalności.

Na wiosnę TVP 2 zapowiada druga edycję programu – najprawdopodobniej z nowym prowadzącym, gdyż zdaniem szefów TVP Steffen Moeller nie sprawdził się w swojej roli.

Show "Założ się!" powstaje na licencji niemieckiego kanału ZDF ("Wetten dass").

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"