SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ranczo” zniknie z Netfliksa. Zmiany w ofercie platformy

Serial „Ranczo” pojawił się na Netfliksie w 2020 roku wraz z innymi polskimi produkcjami z oferty TVP. W połowie grudnia zniknie z oferty platformy streamingowej. Podobny los spotka „Dziewczyny ze Lwowa”.

Powodem są kwestie licencyjne. Umowa między podmiotami podpisana była na dwa lata i właśnie dobiega końca. Jeszcze tylko do 15 grudnia można oglądać serial na Netfliksie. Biorąc pod uwagę, że „Ranczo” to aż 130 odcinków rozbitych na 10 sezonów, obejrzenie całości w ciągu najbliższego miesiąca będzie wyzwaniem, ale wciąż jest to możliwe. Wierna widownia produkcji miała jednak dwa lata obejrzenie losów mieszkańców Wilkowyj.

Wygasa umowa licencyjna TVP i Netfliksa

Umowa między TVP a Netfliksem najprawdopodobniej nie będzie przedłużona co wiąże się z planami TVP, aby rozwijać własny serwis VOD.

Serial „Ranczo” to jeden z flagowych seriali TVP. Niezmiennie cieszy się popularnością. Opowiada historię mieszkańców Wilkowyj i zmian jakie zachodzą w miejscowości po przyjeździe Lucy (Ilona Ostrowska), Amerykanki o polskich korzeniach, która postanawia zamieszkać w Polsce i zrewolucjonizować konserwatywną wieś. W obsadzie pojawili się także Cezary Żak (w podwójnej roli księdza i wójta) oraz Artur Barciś, Paweł Królikowski i Jacek Kawalec.

Zmiany w ofercie programowej Netfliksa

Poza „Ranczem” z oferty Netfliksa zniknie też serial obyczajowy TVP „Dziewczyny ze Lwowa”. Platforma usunie również takie tytuły jak „Piksele”, „Te3n”, „Singham”, „Raman Raghav 2.0”, „Bodyguard”, „Black Friday”, „Jack Reacher: Nigdy nie wracaj”, „Piosenka o miłości”, „Jack Reacher: Jednym strzałem”, „Argon”, „The Girl from the Song”, „Space Jungle”, „Oggy i karaluchy”, „Paprika”, „Christiane Amanpour”, „Minecraft: Tryb fabularny”, „K”, „Manhunt: Unabomber”, „Toradora!”, „Przygody Merlina”.

Na koniec września br. Netflix miał globalnie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby użytkowników Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym jak w pierwszym kwartale br. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln.

Według badania Mediapanel we wrześniu br. Netflixa jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników (dało to 41,13 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.

Dołącz do dyskusji: „Ranczo” zniknie z Netfliksa. Zmiany w ofercie platformy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iryk
ile można tego gnio..ty oglądąć masakra TVP oglądać wstyd
odpowiedź
User
Ala
Szkoda. Wiele tematów jest pokazanych bardzo celnie i zabawnie.
odpowiedź
User
Madzia
Dramat tylko dlatego opłacam Netflix , tak więc koniec , a pisiory niech sobie wsadza swoja telewizje
odpowiedź