SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koniec serialu „Nie rób scen”. TVN przegrał z konkurencją

Komediowy serial „Nie rób scen” oglądało średnio 1,1 mln widzów. TVN w czasie emisji produkcji przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 7,42 mln zł.

Kadr z serialu „Nie rób scen”Kadr z serialu „Nie rób scen”

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że serial „Nie rób scen” oglądało średnio 1,10 mln osób. Przełożyło się to na 7,02 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 8,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Serial na antenie TVN oglądać można było w niedzielne wieczory w okresie od 1 marca do 24 maja 2015 roku. Pierwsze trzy odcinki produkcji wyemitowano o godz. 21.50, a potem przeniesiono ją na godz. 21.20 - TVN zmodyfikował swoją ramówkę, zamieniając miejscami seriale „Nie rób scen” i „Maż czy nie mąż” (więcej na ten temat).

Zdecydowanie najwięcej widzów - 1,86 mln - miał pierwszy odcinek produkcji. W zestawieniu trzech topowych odcinków znalazły się dwa te, które TVN pokazał o pierwotnej porze emisji, czyli o godz. 21.50 i jeden z 21.20.

Trzy topowe odcinki „Nie rób scen”

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

01-03-2015

1 858 024

13,40%

22-03-2015

1 262 247

7,89%

15-03-2015

1 237 468

8,92%

TVN w paśmie nadawania „Nie rób scen” przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem z wynikiem na poziomie 16,54 proc. była TVP1, nadająca w tym czasie filmy fabularne oraz audycje związane z wyborami prezydenckimi. Drugie miejsce zajął Polsat („Tylko muzyka” i filmy; 15,67 proc.), a trzecia była TVP2 („Służby specjalne”, „Krew z krwi” i „Paranienormalni Tonight”; 7,10 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był Polsat, a kolejne miejsca zajęły: Jedynka, TVN i Dwójka.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 592 902

16,54%

14,26%

Polsat

2 457 154

15,67%

16,28%

TVP2

1 112 384

7,10%

6,94%

TVN - Nie rób scen

1 100 889

7,02%

8,89%

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji serialu wyniosły 7,42 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Serial „Nie rób scen” pokazywał zabawną i prawdziwą stronę życia kobiet po 30-tce. Główne role w produkcji grały: Joanna Brodzik, Aleksandra Popławska, Monika Mariotti oraz Magdalena Popławska.

Z powodu słabych wyników oglądalności telewizja TVN podjęła decyzję o zakończeniu emisji „Nie rób scen” po pierwszym sezonie (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: Koniec serialu „Nie rób scen”. TVN przegrał z konkurencją

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widzu
Nie oglądam seriali, ale nie wiem dlaczego, ale "Nie rób scen" przykuł mnie do fotela :)
Bawiłem się setnie...
Szkoda, że już go nie będzie, ale przynajmniej będę miłą wiecej wolnego czasu.
odpowiedź
User
lajkonik
Byl to jedyny serial tvnu po Kryminalnych który oglądałem. Szkoda ze nie będzie kontynuacji. Szkoda ze nie chca zatrzymać nawet tego widza ktory przełączał sie na tvn aby obejrzeć ten film. Może warto ten film wyemitowac w innym pasmie. Lub innego dnia. Inne Żałosne produkcje przenoszono. Probowano jak ogląda się je w inne dni. A tu lepiej zakończyć
odpowiedź
User
Inna
Bardzo nierówne to było. Niestety serial miejscami kompletnie mijał się z naszymi realiami i to go zgubiło. Sam pomysł osadzenia akcji wśród zwykłych matek - był super, ale lepiej było zrobić polski scenariusz,a nie przeszczepiać izraelski format.
odpowiedź