SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koniec serialu „Singielka”. 800 tys. widzów drugiej serii w TVN

Drugi sezon „Singielki” oglądało średnio 800 tys. widzów. TVN w czasie nadawania serialu przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 28,76 mln zł. Stacja zakończyła produkcję na drugiej serii.

serial „Singielka”Article

Średnia oglądalność drugiego sezonu „Singielki”, emitowanego w okresie od 1 września do 1 grudnia 2016 roku, wyniosła 800 tys. widzów, co przełożyło się na 5 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 7,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów śledziło finałowy odcinek produkcji - miał on 1,25 mln oglądających.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR%

01-12-2016

20:56:13

21:28:08

1 249 693

7,89%

01-11-2016

20:57:21

21:27:54

1 213 248

7,39%

24-11-2016

20:56:27

21:26:41

1 170 815

7,40%

Dla porównania, średnia oglądalność pierwszego sezonu „Singielki”, emitowanego w okresie od 5 października 2015 roku do 26 maja 2016 roku, wyniosła 870 tys. widzów. Przełożyło się to na 5,92 proc. udziału w grupie 4+ i 7,91 proc. w grupie 16-49. Przypomnijmy, że początkowo TVN serial pokazywał od poniedziałku do piątku o godz. 17.25. Od 30 listopada ub.r. stacja postanowiła przenieść telenowelę do ścisłego prime-time - pasmo od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55.

TVN w czasie emisji jesiennych odcinków „Singielki” przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem w tym paśmie była TVP2 (emisja popularnych seriali „M jak miłość” - poniedziałki i wtorki oraz „Na dobre i na złe” - środy, a także cyklu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” - czwartki), co przełożyło się na 28,26 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (różne audycje, w tym: Teatr TV, Wielkie testy, „Rozdarte serca”, „Hit Hit Hurra” i „Ojciec Mateusz”;12,67 proc. udziału), a trzeci był Polsat (m.in. filmy fabularne, „Hell’s Kitchen”, 10,79 proc. udziału). Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 lat drugi był Polsat, który wypadł lepiej od Jedynki.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Wszyscy 16-59

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2

4 522 534

28,26%

1 523 611

23,94%

2 457 948

25,93%

TVP1

2 027 264

12,67%

596 952

9,38%

1 027 759

10,84%

Polsat

1 727 052

10,79%

927 643

14,58%

1 223 928

12,91%

TVN - Singielka

800 398

5,00%

447 246

7,03%

597 268

6,30%

Serial cieszył się dużą popularnością w serwisie Player.pl - łącznie produkcja zanotowała tam dotąd ponad 84,76 mln odtworzeń. 64,19 mln wyświetleń wygenerowało 140 odcinków pierwszego sezonu, a 20,57 mln - 53 odcinki drugiej serii.

Wirtualnemedia.pl

Player.pl

Sezon

Liczba wyświetleń

Średnio na 1 odcinek

I sezon (140 odcinków)

64 194 062

458 529

II sezon (53 odcinki)

20 570 010

388 113

Łącznie (193 odcinki)

84 764 072

439 192

Wpływy reklamowe w telewizji wokół emisji premierowych odcinków drugiego sezonu „Singielki” wyniosły 28,76 mln zł. Łączne wpływy z obu sezonów z reklam wyniosły 99,40 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Główną bohaterką „Singielki” jest Elka (w tej roli Paulina Chruściel), samotna trzydziestoparoletnia dziennikarka, która zmotywowana nadchodzącym ślubem siostry zamierza dokładnie w 274 dni znaleźć prawdziwą miłość. Telenowela realizowana była przez TVN na bazie argentyńskiego formatu „Ciega a Citas”.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 10,86 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Koniec serialu „Singielka”. 800 tys. widzów drugiej serii w TVN

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lili
Bardzo chciałabym zobaczyć dalsze losy singielki... dlaczego jak jest fajny serial to go ściągają z anteny? Te stare seriale to nuda... chce dalsze losy tego serialu...
odpowiedź
User
mighty
W przypadku takiego krotkiego serialiku konkurującego w paśmie z największymi hitami innych stacji emitowanymi od lat (MjM, NDiNZ, Ojciec Mateusz, filmy fabularne itp.) nie powinna być brana pod uwagę aż tak bardzo oglądalność w telewizji, ale popularność na playerze. Jeśli Drugą Szansę określa się mianem hitu na playerze z oglądalnością 6 milionów, to czym jest Singielka z ponad 20 milionami (a 80 jeśli chodzi o 2 serie)? Megahitem? Singielkę zabiły zbyt duże oczekiwania co do oglądalności w tv, kiedy można było ją obejrzeć szybko o każdej porze na player oraz ustawienie jej w paśmie tv w porze największej konkurencji. Szkoda, bo TVN zabiło naprawdę dobry serial.
odpowiedź
User
Widz
A myślałem, że TVN ogarnie się i przestanie produkować durne programy typu serialidła pokroju Singielki itp. a także śluby od pierwszego wejrzenia etc. a tu niestety nie, bo w niedzielny wieczór poszła kolejna serialikowa szmira. Dlaczego nie można pieniędzy przeznaczyć na coś wartościowego?
odpowiedź
User
Birk
Magiczna godzina 20:55 skończyła się dla TVN-u wraz z bezmyślną likwidacją W11. Obecnie mogą pomarzyć o oglądalności choćby w połowie tak dobrej. Okazało się, że jak się jest wyjątkowo nachalnym, to się g...o dostaje. 2 miliony widzów to było dla nich mało. Teraz mają kiłę. Wszystkie propozycje są tak syfiaste, że albo wróci W11, albo w tym paśmie mogą nadawać telezakupy.
odpowiedź
User
EE
oglądałam Singielkę. fajny serial. dobra gra większości aktorów .
szkoda, szkoda itd - Elki, Tomka Sławy, Natalii, Babci itd, itd
wg mnie należało utrzymać poprzednia godzinę emisji 17.25 a nie pchac się tam gdzie się pchają
wszyscy.
odpowiedź