SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koniec smartfonu Samsung Galaxy Note 7. Wymiana na Galaxy S7 Edge lub zwrot pieniędzy

Samsung ogłosił, że wszyscy obecni użytkownicy smartfonów Galaxy Note 7 mogą wymienić je na modele Galaxy S7 Edge lub otrzymać zwrot wpłaconej za telefon kwoty. Sprzedaż Galaxy Note 7 została wstrzymana, bo urządzenia pomimo wymiany mogą ulec samozapłonowi.

We wtorek Samsung poinformował o natychmiastowym wstrzymaniu sprzedaży na całym świecie smartfonów Galaxy Note 7, które mogą ulec samozapłonowi.

Wraz ze wstrzymaniem sprzedaży producent zwrócił się z apelem do użytkowników, by wyłączyli posiadane urządzenia i nie korzystali z nich dla własnego bezpieczeństwa.

Teraz w komunikacie opublikowanym na stronie internetowej Samsung Polska poinformował, że wszyscy użytkownicy Galaxy Note 7 w Polsce (ich liczbę szacuje się na kilkaset osób) będą mogli wymienić te urządzenia na smartfony Galaxy S7 Edge lub otrzymać zwrot pełnej kwoty zapłaconej za Galaxy Note 7.

- Dbając o bezpieczeństwo klientów wstrzymaliśmy sprzedaż oraz program wymiany Note7. W konsekwencji podjęliśmy decyzję o zakończeniu produkcji tego urządzania - poinformował Samsung i jednocześnie zapowiedział, że wkrótce poda dalsze szczegóły dotyczące procedury wymiany Galaxy Note 7 na inny model lub zwrotu pieniędzy.

Przyczyną zakończenia produkcji i sprzedaży Galaxy Note 7 jest fakt, że pomimo podjętej wcześniej akcji wymiany wadliwych smartfonów wymienione modele nadal groziły samozapłonem, kilka takich przypadków ujawniono w ciągu ostatnich dni.

Choć w skali Polski akcja wymiany i zwrotów Galaxy Note 7 może objąć jedynie kilkaset sztuk urządzeń, to globalnie w grę wchodzi ponad 2,5 mln sprzedanych dotąd egzemplarzy tego modelu.
 

Dołącz do dyskusji: Koniec smartfonu Samsung Galaxy Note 7. Wymiana na Galaxy S7 Edge lub zwrot pieniędzy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
KRW
Po takiej wtopie powinni poprawic serwis gwarancyjny bo ostatnio to odrzucaja wszystko
odpowiedź
User
adi
Nie rozumiem jak taki GIGANT nie morze sobie poradzić z tym problemem to jakaś kpina
pozwalniał bym tych INZYNIERÓW
odpowiedź