SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koniec współpracy Ipsos z Brand X

Instytut badawczy Ipsos zakończył kilkumiesięczną współpracę z Brand X

- Ipsos nigdy nie współpracował z Brand X na zasadzie partnerstwa. Była to tylko nieformalna współpraca obu firm w wybranych obszarach. W marcu br. Ipsos podjął decyzję o zerwaniu tej współpracy i niekontynuowaniu jakichkolwiek relacji z Brand X w przyszłości - stwierdził "MiMP" Daniel Leis z zarządu Ipsos.

 - Pojawiły się rozbieżności. Sprawę współpracy z firmą Ipsos uważam za zamkniętą. Teraz będziemy skupiać się na współpracy z naszymi zagranicznymi partnerami, czyli Red Spider i Account Planning Group - dodał "MiMP" Tomasz Siedlecki, dyrektor generalny Brand X.

Brand X powstała wrześniu ub.r. Założył ją Tomasz Siedlecki  i Antoni Janssen. Firma  prowadzi projekty z zakresu konsultingu marketingowego i doradztwa strategicznego dla firm z branży FMCG.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Koniec współpracy Ipsos z Brand X

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl