Koniec „Wyzwania smaku” Pepsi, Filip Chajzer przepytuje uczestników

Zakończyła się kolejna edycja kampanii Pepsi „Wyzwanie smaku”. Z tego okazji przygotowano spot, w którym prezenter Filip Chajzer sprawdza, co słychać u wybranych uczestników akcji oraz dziękuje za wzięcie w niej udziału. Kampanię przygotowała agencja BBDO Warszawa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W tegorocznej, letniej edycji „Wyzwania smaku” wziął udział prezenter i dziennikarz Filip Chajzer. Zabawa trwała od połowy czerwca br.

W najnowszym spocie, wieńczącym akcję, Chajzer rozmawia z kilkoma uczestnikami akcji. Reklama jest podsumowaniem i zarazem formą podziękowania dla uczestników akcji.

Za strategię kampanii, pomysł i realizację filmu wykorzystywanego w TV i kampanii digital odpowiedzialna była agencja BBDO Warszawa. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Realizacją kampanii w kanałach online zajmuje się agencja Deloitte Digital, plan mediowy przygotował i wprowadził w życie dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?