SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Koniec z...” - Fit & Easy reklamowany w stylu retro

Na outdoorze rusza kampania reklamowa miksu sałatkowego Fit & Easy (Green Factory). Akcję - utrzymaną w stylistyce lat 50. - przygotowała agencja Men at Work.

Kampania reklamowa Fit & Easy jest oparta na trzech layoutach z autentycznymi fotografiami z lat 50. przedstawiającymi kobiety w codziennych sytuacjach. Zdjęciom towarzyszą przewrotne hasła „Koniec z myciem”, „Koniec z miksowaniem” i „Koniec z rwaniem”, które sugerują, że pojawienie się miksów sałatkowych Fit & Easy to koniec pewnej epoki, bo warzywa są w nich pokrojone, umyte i odpowiednio skomponowane. Akcja ma na celu wzrost rozpoznawalności marki Fit & Easy i wzmocnienie zaufania konsumentów do niej.


Działania reklamowe - zaplanowane na cały marzec - obejmują billboardy i citylighty w Warszawie. Kreację kampanii przygotowała agencja Men at Work.

Dołącz do dyskusji: „Koniec z...” - Fit & Easy reklamowany w stylu retro

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MB
Dużo ładniejszy efekt byłby przy kolorowych obrazkach. W czarno-białych kolorach źle się będzie kojarzył ten produkt, ponuro.
odpowiedź
User
przemek
a mnie się podoba
odpowiedź