Radio ZET z majową akcją „Daję słowo”

W poniedziałek, 2 maja w Radiu ZET rozpoczyna się zabawa antenowa „Daję słowo”, w której słuchacze codziennie będą wygrywać gotówkę. Akcję wspiera kampania outdoorowa w największych polskich miastach.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Radio ZET z majową akcją „Daję słowo”

W trakcie trwania majowej zabawy w wybranych pasmach prowadzący będą ogłaszać konkursowe słowa. Zadaniem słuchaczy będzie wychwycenie chwili, w której podane słowo pojawi się na antenie w abstrakcyjnym, niepasującym kontekście i jak najszybsze połączenie się ze studiem Radia ZET. Ten, kto dodzwoni się jako pierwszy i poprawnie poda słowo konkursowe, wygra nagrodę w wysokości 1 tys. złotych.

Codziennie przewidziano kilka rund zabawy. Łączna pula nagród w akcji „Daję słowo” wynosi blisko 70 tys. zł.

Akcja wsparta kampanią reklamową

Majowej zabawie Radia ZET towarzyszy kampania promocyjna pod hasłem „Daję słowo, wygrasz 1000 ZETA”, w której wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej w kilkunastu miastach Polski, w tym m.in.: Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie, Łodzi czy Aglomeracji Śląskiej.

Stacja promuje akcję również we własnych internetowych kanałach komunikacyjnych. Kampanię przygotował zespół działu komunikacji i social mediów Grupy Eurozet. Media zaplanowano we współpracy z agencją Zenith.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wielka-majowka-radia-zet-2022-mazury-szczytno-gizycko-mragowo-mikolajki-gdzie-kiedy,7169870344743041a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem