SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska po raz trzeci

Colian rozpoczyna trzecią edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem jest zaprojektowanie plakatu inspirowanego hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!".

Konkurs skierowany jest do amatorów i profesjonalistów. Zgłoszenia można nadsyłać do końca marca br., wyłącznie przez stronę internetową Designbysliwkanaleczowska.pl.

Na zwycięzców czekają nagrody finansowe i zestawy pralin. Laureat pierwszego miejsca otrzyma 10 000 zł, drugiego – 7 000 zł, a trzeciego – 5 000 zł. Autorzy prac, którzy uplasują się na pozycjach od czwartej do dwunastej, zostaną  nagrodzeni  zestawami Śliwki Nałęczowskiej. Laureatów poznamy w kwietniu br., a jesienią najlepsze prace zostaną wyeksponowane w kampanii outoorowej.

Design by Śliwka Nałęczowska - zasady konkursu, jury

W tym roku zadaniem konkursowym jest zaprojektować plakat inspirując się hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!”.

Prace oceni jury, w składzie którego zasiądą m.in. Andrzej Pągowski,  Beata Śliwińska „Barrakuz” i prof. Ksawery Piwocki, dziekan Wydziału Wzornictwa i były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.

Tegoroczny konkurs zyskał szerokie wsparcie medialne i PR, w tym zasięgową kampanię internetową, również w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska. Kreacje na potrzeby promocji akcji przygotowała agencja Expansja Advertising, Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Dołącz do dyskusji: Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska po raz trzeci

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Holly
A może takie hasło do kolejnej edycji: Śliwka Nałęczowska jest mutantem?
odpowiedź