SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konkurs IPRA Golden World Awards roztrzygnięty

"Profile" wyróżnione w konkursie IPRA Golden World Awards for Excellence 2004

Agencja Profile, zrzeszona w Związku Firm Public Relations otrzymała, jako jedyna spośród krajów Europy Wschodniej, wyróżnienie (tzw. Honourable Mention) w konkursie GWA organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA). W sumie w tegorocznej edycji konkursu 44-osobowe jury wyłoniło 23 zwycięzców z 11 krajów oraz przyznało 12 wyróżnień. Do ścisłego finału przeszło pięć polskich projektów z agencji: BCA, Headlines (2), Partner of Promotion i Profile.

Profile otrzymały wyróżnienie w kategorii Corporate Social Responsibility (Społeczna Odpowiedzialność Biznesu) za kampanię "Szpital z sercem" zrealizowaną dla Telekomunikacji Polskiej. Akcja miała na celu poprawę warunków przebywania dzieci w szpitalach, w szczególności poprzez umożliwianie im jak najczęstszego kontaktu z rodzicami. Uczestniczyła w niej ponad połowa (588) oddziałów dziecięcych w Polsce, które zadeklarowały się przestrzegać dekalogu "Szpitala z Sercem". W ramach akcji w szpitalach przeprowadzono inwestycje poprawiające warunki pobytu w szpitalach na kwotę ponad 1,3 mln zł. "Ten projekt pokazuje jak można rozwiązywać ważne problemy społeczne z korzyścią dla firmy, która projekt taki inicjuje - powiedział Rafał Szymczak, Dyrektor w Profilach  - Miłe jest też to, że polskie projekty są doceniane w nowych i stanowiącym przyszłość PR obszarze jakim jest CSR"

"Konkurs Golden World Awards jest najpoważniejszym tego typu konkursem na świecie, dlatego bardzo się cieszę z kolejnego wyróżnienia dla polskiej agencji"- powiedział Ryszard Solski, członek Rady IPRA i przedstawiciel tej organizacji w Polsce - "Jest to kolejny dowód na to, że standardy działań PR w naszym kraju, ich kreatywność i efekty stoją już na wysokim, międzynarodowym poziomie".

Od czternastu lat międzynarodowe jury GWA, składające się z wybitnych specjalistów z branży wybiera najlepsze projekty kampanii PR-owych zgłaszanych przez firmy, instytucje i fundacje z całego świata. Ocenie podlegają m.in. kryteria takie, jak: planowanie, rzetelność realizacji kampanii, ewaluacja jej skuteczności, czytelność i konsekwencja komunikatów oraz kreatywność. Pod uwagę brana jest również specyfika lokalna.

"To naprawdę budująca wiadomość dla branży PR w Polsce, tym bardziej, że wyróżnienie otrzymała agencja należąca do Związku Firm Public Relations" - powiedział Paweł Trochimiuk, Wiceprezes Zarządu ZFPR - "Podnoszenie standardów pracy jest jednym z naszych priorytetów, a taki sukces oznacza, iż Związek spełnia swoje zadania".

Konkurs zorganizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie PR jest dla polskich firm public relations okazją do stawienia czoła rynkom, na których dziedzina ta funkcjonuje od kilkudziesięciu lat. Nagroda GWA jest kolejnym krokiem polskiego PR-u do zajęcia znaczącej pozycji w świecie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Konkurs IPRA Golden World Awards roztrzygnięty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl