SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konkurs "PRaktykuj za granicą"

14 lutego rozpocznie się druga edycja konkursu public relations "PRaktykuj za granicą"

Projekt organizowany przez Instytut Monitorowania Mediów jest skierowany do studentów kierunków związanych z PR i komunikacją. Na twórców najlepszych strategii dla programów Fundacji Komunikacji Społecznej czekają staże w europejskich biurach agencji PR Fleishman-Hillard w Londynie, Mediolanie i Monachium.

Głównym celem projektu IMM jest upowszechnienie idei społecznej odpowiedzialności biznesu, marketingu społecznego i działalności FKS. Uczestnicy konkursu stworzą projekty PR dla kampanii "1% dla FKS" - wsparcia organizacji pożytku publicznego lub dla międzynarodowej akcji Grupy Zagranica "Merry Ferry" związanej z prewencją AIDS/HIV. Prace konkursowe będzie można składać do końca kwietnia, jednak warunkiem przystąpienia do konkursu jest wypełnienie zgłoszenia na stronie www.instytut.com.pl/konkurs. Prace zostaną ocenione przez jury, w skład którego wchodzą: Prof. Jerzy Bralczyk z Instytutu Dziennikarstwa UW, Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, Paweł Prochenko, Prezes Zarządu Fundacji Komunikacji Społecznej i Paweł Sanowski, Dyrektor Zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów.

II edycja konkursu "PRaktykuj za granicą" potrwa do czerwca 2005 roku - wtedy poznamy zwycięzców, dla których nagrodami będą wakacyjne staże w trzech europejskich biurach agencji public relations Fleishman-Hillard (Londyn, Mediolan, Monachium).

Konkurs Instytutu Monitorowania Mediów wsparła honorowym patronatem EUPRERA (European Public Relations Education & Reasearch Association). Partnerami konkursu są organizacje studenckie AIESEC, AEGEE Gdańsk i AEGEE Łódź. Patroni medialni projektu to: PRoto.pl, Press, gazeta.pl, Dziennik Polski, Gazeta Studencka.

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.instytut.com.pl/konkurs.

Dołącz do dyskusji: Konkurs "PRaktykuj za granicą"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl