Konrad Koper nowym szefem Biura Obsługi Klientów w UPC

Konrad Koper został nowym dyrektorem Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów sieci UPC Polska. Zastąpił Ewę Wesoły, który rozstała się ze spółką.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Koper ostatnio pełnił funkcję dyrektora pionu obsługi klientów w Rovese, gdzie odpowiadał za zarządzanie jakością i wdrażanie nowych rozwiązań w tym obszarze. Poprzednio przez pięć lat w T-Mobile Polska zajmował stanowisko dyrektora contact center, a wcześniej managera call center.

Koper jest absolwentem studiów podyplomowych „Business Planning and Marketing” na University of Illinois.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]