SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konsumenci chcą oglądać reklamy online w zamian za darmowe treści

60 procent brytyjskich konsumentów chce oglądać internetowe reklamy w zamian za darmowe klipy wideo, muzykę i innego rodzaju treści.

Konsumenci chcą oglądać reklamy online w zamian za darmowe treści

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę KPMG. Tylko 16 procent respondentów stwierdziło, że wolałoby płacić za internetowe treści, aby nie musieć oglądać reklam.

Z kolei 21 procent respondentów zapłaciłoby za możliwość uniknięcia reklam na ekranach swoich telefonów komórkowych, ale 40 procent wolałoby je oglądać w zamian za darmową muzykę, a 28 procent w zamian za możliwość darmowego korzystania z komunikatorów.

"Ta chęć oglądania reklam w zamian za darmowe treści to dobra wiadomość dla reklamodawców. Jest też być może wskazówką w toczącej się debacie w kwestii czy reklama czy usługi oparte na subskrypcji są prawidłowym modelem biznesowym" - stwierdził Tudor Aw z KPMG.

W badaniu KPMG udział wzięło 200 konsumentów z wielkiej Brytanii.

źródło: NMA

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Konsumenci chcą oglądać reklamy online w zamian za darmowe treści

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl