SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konsumenci coraz bardziej otwarci na mobilny marketing

Mobilny marketing na całym świecie zyskuje sobie coraz większe uznanie.

Konsumenci coraz bardziej otwarci na mobilny marketing

Z raportu organizacji Mobile Marketing Association (MMA) i firmy badawczej Synovate wynika, że ogólne zainteresowanie mobilnym marketingiem jest zróżnicowane w zależności od regionu świata - informuje serwis Mobile Marketer. Porównywalne poziomy zainteresowania odnotowano miedzy USA a Europą Zachodnią oraz między regionem Azji i Pacyfiku a Ameryką Łacińską.

1/4 mobilnych użytkowników z USA i Europy Zachodniej wyraża mocne lub umiarkowane zainteresowanie mobilnym marketingiem. Wyższe poziomy odnotowano w regionie Azji i Pacyfiku oraz w Ameryce Łacińskiej, gdzie odpowiednio około połowa i 2/3 mobilnych użytkowników jest tym mocno lub umiarkowane zainteresowana.

Badanie MMA i Synovate objęło swoim zasięgiem Argentynę, Australię, Brazylię, Chiny, Francję, Hiszpanię, Hong Kong, Indie, Irlandię, Japonię, Koreę Południową, Meksyk, Niemcy, Singapur, USA, Wielką Brytanię oraz Włochy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Konsumenci coraz bardziej otwarci na mobilny marketing

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl