SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kontrowersyjny “Blow Job” na antenie 4fun.tv

Kanał 4fun.tv rozpoczyna emisję nowego reality show “Blow Job - The Real Office”. Widzowie śledzić będą w nim pracę ludzi, których celem jest wypromowanie napoju energetycznego dla kobiet Blow.

Kontrowersyjny “Blow Job” na antenie 4fun.tv

„Blow Job - The Real Office” ma zaprezentować od zupełnie innej strony realia pracy w wielkiej korporacji. Uczestnikami programu jest sześciu pracowników firmy PB Group (m.in. manager ds. eventów, dyrektor sprzedaży, manager ds. finansów), których głównym zadaniem jest możliwie jak najlepsze wypromowanie napoju Blow za pomocą wszelkich możliwych środków. Wspomagać ich będzie prezes oraz właściciel firmy - Jakub K. Kozioł.

Za produkcję reality show odpowiadała firma Michannel oraz Piotr Kuźniak, pracujący w przeszłości przy takich formatach jaj „Big Brother”, czy „Fear Factor - Nie ustraszeni”. Napój Blow lokowany będzie w programie-  stacja podpisała z firmą PB Group odpowiednią umowę sponsorską.

Program „Blow Job – The Real Office” będzie można oglądać na antenie 4fun.tv od 7 listopada br.  w poniedziałki o 22:00 oraz środy o 23:00 (wersja nieocenzurowana). Powtórki zaplanowano natomiast na niedzielę o 22.00. Pierwsza seria reality-show ma liczyć łącznie dwanaście 30-minutowych odcinków.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kontrowersyjny “Blow Job” na antenie 4fun.tv

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MistrzCiętejRiposty
Emitowanie takich programów dowodzi, że albo ich producenci mają widzów za bandę kretynów, albo rzeczywiście widzowie tą bandą kretynów są.
9 8
odpowiedź
User
wirtual
@Mistrzu - producenci nie muszą uważać widzów za bandę kretynów, ponieważ widzowie w istocie bandą kretynów są. w swojej masie rzecz jasna. producenci mogą zatem z czystym sumieniem proponować coraz bardziej idiotyczne formaty, ponieważ widzowie uwielbiają "jak oni śpiewają", "jak oni tańczą", "jak oni czyszczą kabinę prysznicową", "jak oni obsługują zmywarkę", etc. jeszcze wiele ciekawych z punktu widzenia socjologii - wydarzeń telewizyjnych. ps proszę zwrócić uwagę na fakt, iż telewizja staje się powoli medium zanikającym. coraz trudniej przyciagnąć młodych widzów do telewizorów, którzy uciekają do Internetu...
8 8
odpowiedź
User
Bean
totalne chamstwo i debilizm - jaki pomysl na napoj, taki program. a wlasciciel firmy produkujacej napoj widac mial ukryte pragnienie parcia na szklo i teraz realizuje je. wiocha wiocha wiocha
8 8
odpowiedź
User
.
walcie sie
8 8
odpowiedź
User
agnieszka
redakcjo - “nieustraszeni" piszemy razem :)
8 8
odpowiedź