Kool Things dla Stowarzyszenia Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego

Kool Things od sierpnia odpowiada za kompleksową obsługę komunikacji Stowarzyszenia Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego (SPIDOR).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kool Things dla Stowarzyszenia Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego

Międzynarodowa agencja gamingowa z Warszawy od sierpnia 2023 roku realizuje dla SPIDOR usługi z zakresu public relations, social media oraz przygotowuje nową oficjalną stronę internetową. Kool Things odpowiada za realizację strategii komunikacyjnej skierowanej do mediów, liderów opinii, ekspertów, partnerów SPIDOR oraz odbiorców mediów społecznościowych na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedInie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kool-things-wypromuje-gry-team17 ##

Za współpracę Kool Things ze SPIDOR, po stronie agencji będą odpowiadali: Paula Wieczorek (client service & new business manager), Magdalena Mazurkiewicz (head of strategy and social media), Daniel Przygoda (head of creative), Mateusz Bachłaj (PR lead) oraz Patryk Kordulski (digital project manager).

SPIDOR realizuje projekty mające na celu ochronę konsumentów, promocję etyki branżowej, dostarczanie informacji o rynku gier wideo oraz wsparcie w zakresie wdrażania innowacji i wykorzystywania gier jako komplementarnych narzędzi edukacji.

SPIDOR realizuje liczne projekty we współpracy z Pan European Games Information (PEGI), European Schoolnet, Polskim Centrum Programu Safer Internet, Naukową Akademicką Siecią Komputerową (NASK), Ministerstwem Edukacji i Nauki, GovTech, Women in Games czy Światową Organizacją Własności Intelektualnej (WIPO) – jedną z 16 wyspecjalizowanych organizacji ONZ.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"