Kora i Jimek nagrali nową aranżację "Krakowskiego spleenu" Maanamu dla ING Banku Śląskiego

W ramach trwającej kampanii banku ING "Czy my Polacy mamy ze sobą coś wspólnego? Nie widać. Bo to powietrze" powstała nowa aranżacja utworu "Krakowski spleen" Maanamu. Odpowiadają za nią Kora i Jimek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kora i Jimek nagrali nową aranżację "Krakowskiego spleenu" Maanamu dla ING Banku Śląskiego

„Czy my Polacy mamy ze sobą coś wspólnego? Nie widać. Bo to powietrze” to kampania edukacyjna, w której ING propaguje świadome podejście do czystego powietrza oraz zachęca do do dzielenia się swoimi pomysłami na walkę ze smogiem. Pod hasztagiem #mojepowietrze zbierane są posty, komentarze i zdjęcia osób, które dzielą się swoimi inicjatywami. W przygotowanych na potrzeby akcji filmach wzięli udział m.in dziennikarka Sylwia Chutnik, youtuberzy Stuu i Huyen z kanału emce2 czy podróżnik Aleksander Doba z blogerką Mishon.

Kora i Jimek stworzyli ścieżkę dźwiękową do reklamy promującej akcję, która za namową użytkowników została nagrana w wersji pełnego utworu.

- Zainteresowanie utworem muzycznym stworzonym na potrzeby kampanii, przerosło nasze oczekiwania. Od premiery spotu codziennie otrzymujemy pytania, czy udostępnimy cały utwór? W odpowiedzi na to zainteresowanie Kora z Jimkiem przygotowali pełną wersję w nowej aranżacji. Piosenkę udostępniamy wszystkim fanom - komentuje Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za marketing i komunikację w ING Banku Śląskim.

Utwór "Spleen" można pobrać na stronie internetowej marki oraz posłuchać go na kanale YouTube ING.

Akcja jest częścią kampanii promującej Ekopożyczki i Ekokredyty ING Banku Śląskiego, skierowane do osób i firm, które przeznaczą pożyczki na produkty i rozwiązania przyczyniające się do zmniejszenia zużycia energii konwencjonalnej i zwiększenia czystej.

Za obsługę marketingową ING Banku Śląskiego odpowiadają agencja Brain (kreacja reklam), dom mediowy MullenLowe Media Hub (planowanie i zakup mediów), Lubię To – linked by Isobar (przygotowanie filmów z influencerami).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana