Kotlin pokazuje, że Polacy grillowanie mają we krwi

Marka Kotlin (Maspex) rusza z nową kampanią reklamową pod hasłem „Dzieje Polski z Kotlinem”. Akcja w lekki, humorystyczny sposób pokazuje, że Polacy grillowanie mają we krwi.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Kotlin pokazuje, że Polacy grillowanie mają we krwi

Nowa kampania Kotlina podkreśla, że niezależnie od epoki – od średniowiecza po współczesność – grillowanie to nasza duma narodowa i zarazem dyscyplina, w której jesteśmy mistrzami. 

W serii zabawnych spotów i materiałów promocyjnych widzowie przenoszą się w czasie, by zobaczyć, jak przodkowie radzili sobie przy ruszcie, wybierając ketchup Kotlin.

Kampania „Dzieje Polski z Kotlinem” obejmuje działania ATL oraz digital. Reżyserem spotu jest Jan dybus. Za kreację reklam odpowiada Feeders Agency, za produkcję - Papaya Films. Media do kampanii zaplanował i kupił Starcom (Publicis Groupe). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu