SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kraków to stan umysłu” - skoczek, Miss Polski i konstruktor zachęcają do studiowania w Krakowie

Rozpoczęła się kampania promująca możliwości studiowania w Krakowie. Twarzami akcji pod hasłem „Kraków to stan umysłu” są skoczek narciarski Maciej Kot, Miss Polski 2012 Katarzyna Krzeszowska i konstruktor Michał Gazda.

„Kraków to stan umysłu” - skoczek, Miss Polski i konstruktor zachęcają do studiowania w Krakowie

Kampania „Kraków to stan umysłu” podkreśla, że warto studiować w Krakowie nie tylko nie tylko ze względu na tradycję akademicką i wysoki poziom tutejszych uczelni, lecz również dlatego, że można tu realizować pasje i odnosić sukcesy w różnych dziedzinach.

Odzwierciedlają to bohaterowie reklam: Maciej Kot, Katarzyna Krzeszowska i Michał Gazda, którzy są studentami krakowskich uczelni. Akcja jest skierowana zarówno do maturzystów, jak też ich rodziców i znajomych.

Kampania jest prowadzona przede wszystkim na outdoorze (billboardy i citylighty w Warszawie, Katowicach, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie), a także w prasie (reklama w „Rzeczpospolitej” przy „Rankingu Szkół Wyższych”).

Kreację kampanii przygotowała agencja Opcom, a za realizację działań odpowiada firma Business Consulting. Akcja potrwa dwa tygodnie.


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kraków to stan umysłu” - skoczek, Miss Polski i konstruktor zachęcają do studiowania w Krakowie

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Greg
Jaki stan umysłu???!!!
Skąpstwo, nieróbstwo, prowincjonalizm i kompleksy (poza wyjątkami na przestrzeni historii - na palcach u obu rąk policzyć).
16 10
odpowiedź
User
czarny
Mieszkałem tam przez 7 lat... trudno się nie zgodzić z tym hasłem. Ale Kielc nie pobiją z ich starym "dont give up you are in Kielce"
10 8
odpowiedź
User
Bruce
Kraków to faktycznie stan umysłu, mój umysł znosi to miejsce tylko w stanie wskazującym.
10 8
odpowiedź
User
nie
To hasło Nowego Jorku. Bezczelna żrzyna, do tego fatalne nieprzemyślane foty.
9 8
odpowiedź
User
@BartekJuszczyk
Wydaje mi się, że to hasło jest już tak wyświechtane i w tak wielu pejoratywnych kontekstach, że wrzucenie jej do kampanii porównać można co najwyżej do nieudanej, niedawnej kampanii Grześków i "zero bujdy". Nie przekonują mnie te reklamy niestety.
9 8
odpowiedź