SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Krakowska parafraza” - para z etykiet w reklamach piwa Żywiec

W województwie małopolskim trwa kampania reklamowa piwa Żywiec, której bohaterami jest para postaci z jego etykiet. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Krakowska parafraza”, przygotowały i realizują firmy Just, Gong i Roots PR.

Article

W reklamach para w tradycyjnych strojach krakowskich, obecna na etykietach piwa Żywiec, prowadzi zabawne dialogi nawiązując do krakowskich symboli. Hasło przewodnie akcji to: „Krakowska parafraza”.

Kampania obejmuje outdoor ((billobardy, citilighty, frontlighty, siatki i bankomaty) oraz punkty sprzedaży (materiały POS i specjalne opakowania Żywca) w Krakowie i innych miejscowościach w Małopolsce, a także internet (m.in. aktywności w social media).

>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje

Kreację i produkcją reklam zajęła się agencja Just, działania w internecie prowadzi agencja Gong, a działania public relations - agencja Roots PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Krakowska parafraza” - para z etykiet w reklamach piwa Żywiec

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
KrK
Może w Poznaniu opowiada się takie głodne kawałki. U nas nie. Co za beznadziejne pismaki!
8 8
odpowiedź