SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gołębie reklamują Kredyt Pocztowy w Banku Pocztowym (wideo)

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię promującą Kredyt Pocztowy, której głównymi bohaterami są dwa gołębie pocztowe. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Mind, Propeller Film i Value Media.

Article

W spocie dwa gołębie pocztowe obserwują ludzi z małego miasteczka i rozmawiają o tym, czy pieniądze dają szczęście.

- Dla każdego z bohaterów spotu, tak jak w życiu, szczęście oznacza spełnienie marzeń. Każde z nich może być zupełnie inne, ale Bank Pocztowy i jego oferta Kredytu Pocztowego jest właśnie po to, by pomóc w ich realizacji - opisuje Beata Dawidziuk, dyrektor departamentu marketingu i public relations Banku Pocztowego. - Przekaz reklamowy oparty jest na wartościach: autorytecie ojca, który buduje więź z dzieckiem, ucząc je świata. Spot podkreśla też, jak ważne są dobre sąsiedzkie relacje, również w kontekście działalności Banku Pocztowego, którego usługi i produkty dostępne są w placówkach Banku i Poczty Polskiej - najbliżej, po sąsiedzku, tuż za rogiem - dodaje.

Reklamy podkreślają, że Kredyt Pocztowy można uzyskać w kwocie do 100 tys. zł. Natomiast przy kwocie 10 tys. zł spłata może zostać podzielona na 60 rat miesięcznych po 220 zł, a całkowita kwota do spłaty wynosi 13 224 zł.

Działania reklamowe zaczęły się 12 listopada i potrwają do końca grudnia. W telewizji (TVP1, TVP2, Polsacie, TV Trwam, kanałach tematycznych TVP i Polsatu) będzie realizowana do 10 grudnia, ponadto obejmuje internet (m.in. social media) oraz plakaty i ulotki w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej.

Koncepcję spotu przygotowała agencja Mind, produkcją zajął się Propeller Film, a zakupem mediów - dom mediowy Value Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gołębie reklamują Kredyt Pocztowy w Banku Pocztowym (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl