SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Tydzień” zamiast „Kropki TV” w Biedronce

Od poniedziałku w Biedronce dostępny jest ostatni numer tygodnika telewizyjnego „Kropka TV” (Petstar). Sieć wyjaśnia wycofanie tytułu ze sprzedaży lakonicznie „względami biznesowymi”. Czasopismo zastąpione będzie w części sklepów „Tele Tygodniem” (Wydawnictwo Bauer).

W poniedziałek ostatni numer magazynu „Kropka TV” z programem na 2-8 lutego trafił do sklepów sieci Biedronka. Poinformowała o tym sama redakcja tytułu w mediach społecznościowych, nie podano jednak powodów decyzji o zakończeniu sprzedaży tygodnika.

Spytaliśmy o powody samą Biedronkę. - Decyzja o zamknięciu magazynu „Kropka TV” jest podyktowana względami biznesowymi – mówi krótko Marta Osial, dyrektor kategorii odpowiedzialna za prasę w sieci.

W dyskontach będzie można kupić inny tytuł segmentu tv guide. - Zadbaliśmy jednak o to, by w maksymalnie największej liczbie sklepów sieci Biedronka dostępny był tygodnik „Tele Tydzień”, najpopularniejszy magazyn oferujący program telewizyjny 98 stacji TV – podkreśla Osial.

„Tele Tydzień” jest droższy od „Kropki TV” o 30 gr (cena okładkowa tego pierwszego to 3,29 zł, a drugiego - 2,99 zł), ma też program mniejszej liczby kanałów („Kropka TV” ma ich 114). Objętości obu tytułów są równe - po 100 str.

Czytaj też: Pisma telewizyjne skazane na wymarcie. “Póki im się to spina, będą inwestować”

Tygodnik „Kropka TV” wydawany był od 2006 roku. Sprzedawany był wyłącznie w sieci sklepów Biedronka, należących do Jeronimo Martins Polska.

Od listopada 2022 roku wydawcą tytułu była spółka Petstar. Wcześniej zajmowało się tym Wydawnictwo Edipresse, które w lipcu 2022 roku z powodu inflacji, wzrostu kosztów i spadkowych trendów na rynku pracy zdecydowało się zakończyć wydawanie magazynu.

Po zmianie wydawcy „Kropka TV” przeszła gruntowne zmiany. Pierwsze wydanie tygodnika w nowej odsłonie ukazało się w sklepach Biedronki 7 kwietnia ub.r. Po zmianach magazyn obejmował ramówkę stacji telewizyjnych od środy do wtorku (wcześniej od piątku do czwartku podobnie jak tygodniki telewizyjne Bauera). Magazyn zwiększył objętość - z 84 do 100 stron.

Biedronka w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2023 roku otworzyła 92 sklepy (78 otwarć netto) i przeprowadziła remodeling 270 lokalizacji. Na koniec września ub.r. sieć liczyła 3 473 sklepów.

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” zamiast „Kropki TV” w Biedronce

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pytacz
Rynek prasy cały czas ewoluuje, gdy wypierany jest przez tak zwany digital. Każdy z nas ma dzisiaj internet na wyciągnięcie ręki. Dosłownie. Wystarczy sięgnąć do kieszeni po smartfona.

Powiedzcie mi, jak to jest, że w czasach, gdy po premierze dowolnej gry, kwestią godzin jest, by w serwisach o grach pojawiła się recenzja owej, a na YouTube filmy z przejścia całej oraz dziesiątki recenzji, nadal kupowane są magazyny na swych łamach publikujące recenzje tych gier? Mające 25 tysięcy nakładu.
odpowiedź
User
Skup
Czyli makulatura za makulaturę
odpowiedź
User
ziutas
halo, hamburg? was ist loss?
odpowiedź