SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kropla Beskidu z nowym logo i etykietami reklamowana jako „czysta strona życia” (wideo)

Woda mineralna Kropla Beskidu (produkowana przez Coca-Cola Poland Services) zyskała nowe pozycjonowanie oraz odświeżone logo i etykiety. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Czysta strona życia”, za którą odpowiadają firmy McCann Worldgroup, Next, Fortis, MediaCom Warszawa i Rc2.

Article

Nowy wizerunek Kropli Beskidu ma podkreślać, że jest to naturalna woda mineralna dla całej rodziny, a jej picie pozwala żyć w harmonii z naturą i utrzymywać codziennie równowagę między ciałem a umysłem. Ponadto ma odzwierciedlać nowoczesny, elegancki charakter marki.

W identyfikacji wizualnej zachowano niebieską kolorystykę (zmieniając jej odcień na jaśniejszy), pojawiło się też nowe hasło przewodnie - „Czysta strona życia”.

Reklamy przekonują, że Kropla Beskidu zapewnia pierwotną czystość i bezpieczeństwo gwarantowane miejscem pochodzenia i pasją ludzi, którzy pracują przy produkcji tej wody.

Rozpoczęta 1 kwietnia kampania obejmuje telewizję (kilkadziesiąt kanałów), internet (spot w serwisach wideo: YouTube, Ipla i Player.pl, aktywności na Facebooku i Instagramie, nowa wersja witryny Kropli Beskidu) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Adaptacją spotu zajęła się agencja McCann Worldgroup, kreacją materiałów POS - agencja Fortis, aktywności w internecie realizuje agencja Next, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom, a za komunikację PR - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kropla Beskidu z nowym logo i etykietami reklamowana jako „czysta strona życia” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
markotek
Logotyp oraz spot wyglądają jak recycling gotowca dla proszku do prania.
13 10
odpowiedź
User
haribo
Logo źle zaprojektowane. litery p i k nie są dociągnięte...
11 10
odpowiedź
User
kitkat
logo z tą samą czcionką co ipla.tv :-D
10 10
odpowiedź