SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krzysztof Gonciarz w podlaskiej kampanii OSM Piątnica

Twórca internetowy Krzysztof Gonciarz bierze udział w kampanii digitalowej, promującej jogurt typu islandzkiego Skyr (OSM Piątnica).

Motywem przewodnim kampanii podlaskiej mleczarni jest łączenie motywów islandzkich z polskimi akcentami. Idea jest „islandzki po naszemu” oddaje kompilację cech produktów z Polski i Islandii.

W ramach promocji jogurtu Skyr testowali go twórcy youtubowi Sprytne Babki, Kocham Gotować, Treneiro Vlog czy Lotar. Krzysztof Gonciarz z kolei został zaproszony na Podlasie, gdzie nagrał odcinek promujący Skyr. Youtuber odwiedził m.in. Biebrzański Park Narodowy, pływał kajakiem, trenował, a także spotkał się w fanami w Piątnicy.

Za koncept i realizację kampanii obejmującej współpracę z influencerami oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Gonciarz w podlaskiej kampanii OSM Piątnica

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hhh
Bosh co sie wyrabia
odpowiedź
User
Balwader
Pekunia non omlet. ;)
odpowiedź
User
pytam
zal peel , nie ma juz wazniejszych newsow?
odpowiedź