SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Krzysztof Gonciarz promuje soczewki Acuvue

Twórca internetowy i influencer Krzysztof Gonciarz przygotował filmy na potrzeby kampanii reklamowej soczewek kontaktowych Acuvue Oasys with transitions (Johnson & Johnson). Materiały są częścią kampanii "Wyostrz ciekawość", za którą odpowiada Isobar Polska.

Article

W ramach kampanii Krzysztof Gonciarz stworzył dwa filmy. Film "Rzeczy, które widzę" mówi o unikalnym sposobie patrzenia na otaczającą rzeczywistość. Twórca opowiada w nim o tym, jak przez lata zmieniło się jego postrzeganie świata i tego, co uważał za "ładne", przy okazji oprowadzając widza po Japonii.

Film został stworzony w technologii 6K i jest częścią platformy komunikacyjnej "Wyostrz ciekawość".

Drugi materiał ma charakter "making of" i prezentuje kulisy powstawania "Rzeczy, które widzę".

Acuvue z kampanią "Wyostrz ciekawość"

Materiały przygotowane przez Krzysztofa Gonciarza są częścią platformy komunikacyjnej "Wyostrz ciekawość" w ramach której powstały materiały video opowiadające historię osób, które na co dzień pracują w wymagającym dobrego widzenia środowisku. W poprzednich realizacjach zobaczyć można było aktorkę Małgorzatę Sochę i oszczepistkę Marię Andrejczyk.

Autorem platformy komunikacji "Wyostrz ciekawość" jest agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), która od listopada 2019 roku odpowiada za działania strategiczne, kreację i zarządzanie kanałami społecznymi marki, a także za realizację działań contentowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Gonciarz promuje soczewki Acuvue

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
"Influencer". Ahh te nowobogackie hasełka dla niespełnionych elit.
3 1
odpowiedź
User
jestemnanie
Niesamowicie irytująca buzia
2 0
odpowiedź
User
ezra leming
Raczej "influenzer", czyli rozprzestrzeniający się i atakujący jak influenza.
2 0
odpowiedź