SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Krzysztof Ibisz nową twarzą Cyfrowego Polsatu. „Świat multimedialnej rozrywki” (wideo)

Krzysztof Ibisz został nową twarzą reklam Cyfrowego Polsatu. Prezenter zadebiutował w kampanii promującej ofertę Cyfrowy Polsat GO oraz nowy dekoder Evobox, która ruszyła wczoraj. Platforma ma też nowy claim „Świat multimedialnej rozrywki”.

Article

- Krzysztof Ibisz jest znanym i lubianym prezenterem. Polacy uwielbiają go i jego programy, świetnie sprawdza się przed kamerą. Pojawi się w reklamach w roli reportera opowiadającego o zmianach w Cyfrowym Polsacie, będzie towarzyszył rodzinie - mówi Wirtualnemedia.pl Karina Jakóbiak-Kapusta, zastępca dyrektora komunikacji marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.

Ibisz od wielu lat jest prezenterem Telewizji Polsat - obecnie współprowadzi show „Dancing with The Stars. Taniec z Gwiazdami” na głównej antenie oraz program „Demakijaż” w Polsat Cafe.

Platforma zyskała też nowy claim brzmiący „Świat multimedialnej rozrywki”, który zastąpił dotychczasowe hasło „Twój multimedialny dom”.  - Wychodzimy poza dom, Cyfrowy Polsat GO to usługa mobilna - tłumaczy tę zmianę Jakóbiak-Kapusta.

Kampania promująca nową ofertę Cyfrowy Polsat GO oraz nowy dekoder Evobox PVR, która ruszyła 15 marca br., realizowana jest pod hasłem „Nowy wymiar rozrywki”.

Spot z udziałem Krzysztofa  Ibisza pojawił się w telewizji - w Polsacie i jego kanałach tematycznych oraz w TVP1, TVP2 i TVN. Działania prowadzone są też w radiu (m.in. RMF FM, Radio ZET, Rock Radio) oraz w internecie (portale horyzontalne, wyszukiwarka, media społecznościowe). Kampania potrwa do końca kwietnia br.

Autorami kampanii telewizyjnej są Marek Górski i Jakub Kopiczyński z agencji Grey, za reżyserię odpowiadał Mariusz Palej. Spoty wyprodukowała TFP i producent Mariusz Matwiejczuk. Za postprodukcję odpowiadała firma Chimney Pot, a udźwiękowienie zrealizowało Studio Zet. Media zaplanował dom mediowy Vizeum.

Karina Jakóbiak-Kapusta zapewnia, że w reklamach usługi SmartDom nadal występować będą Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Ibisz nową twarzą Cyfrowego Polsatu. „Świat multimedialnej rozrywki” (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Półwyspiarz
Dlaczego z uporem maniaka i to jeszcze głupiego sypiecie olbrzymią kasę jakiemuś Ibiszowi czy podobnemu........KAŻDY rozsądny człek nie będzie kierował się tym co bełkocze w sprawie takiej czy owakiej jakiś"gwiazdor". O zakupie sprzętu czy usługi DECYDUJE rozsądek!!!!
9 12
odpowiedź
User
aplikacja niedoopracowana
Użytkownicy którzy w umowach mieli IPLĘ teraz zostali jej pozbawieni. W tej aplikacji ani na dekoderach nie można zobaczyć pakietów za które się płaciło i płaci. Coś wiec jest nie tak. Z nowej aplikacji też nie można skorzystać bez podpisania kolejnej umowy. Czyli tak naprawdę dotychczasowy abonent nie dostał nic a wręcz zabrano mu to co miał gwarantowane w umowie.
12 9
odpowiedź
User
Adam
Nie możliwe. Ipla dalej będzie działać i na pewno dizała. może warto jednak lepiej zadzwonić na infolinię i się zapytać, w czym problem? To polecam, bo ipla na pewno jest ważna do końca umowy.
9 9
odpowiedź
User
Agnieszka
Ipla działa i jak pisze mój poprzednik dalej będzie działać - jeśli tylko masz umowę to musisz ją mieć do końca trwania umowy.
Jeśli chodzi o twarz kampanii - takie mamy realia, że każdy nowy produkt, usługa ma swoją twarz i jest ona kierowana do tłumu, a nie do "rozsądku". Przecież każda nowa informacja przyciąga "twarzą" a nie sucho przekazanym tekstem - tego by nikt nie kupił. A Krzysztof Ibisz jest kojarzony z Polsatem od kilku lat i myślę, że to bardzo dobry wybór - może trochę gorszy dla facetów, ale dla kobiet :)
10 10
odpowiedź
User
kobieta
Sorki, ale Ibisz, po ćwierć wieku w tv, nawet odmładzając się do bólu, żadną "nową" twarzą już nigdzie nie będzie. Jest znany, ale jego fanklub chyba już nie jest tak masowy, w końcu kiedyś trzeba dorosnąć, a oblicza wiecznego chłopca mogą imponować chyba tylko małolatom. Tylko czy to jest grupa docelowa tej reklamy?
10 9
odpowiedź