SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krzysztof Ibisz jako awatar reklamuje nowy wariant piwa Warka

W nowej kampanii reklamowej piwa Warka (Grupa Żywiec) występuje prezenter Polsatu Krzysztof Ibisz. W akcji promowany jest dostępny w sprzedaży od niedawna napój Warka 0.0% Energy.

Kampania z Krzysztofem Ibiszem jest utrzymana w konwencji kreatywnej „Planeta Warka”. W spocie prezenter jako cyfrowy awatar towarzyszy mieszkańcom w sytuacjach wymagających dużo energii: podczas jazdy na rowerze, grania w gry wideo czy całonocnego spotkania ze znajomymi.

- Prezenter, znany ze swojego nienagannego stylu, w naszych spotach pokazuje się nagle w hawajskiej koszuli i szortach, dając potwierdzenie tego, że na Planecie wyluzować może każdy. Ten element humoru, będzie wyróżniał naszą komunikację w tym roku - przekonuje Marcin Drożyński, senior brand manager marki Warka.

 

Warka 0.0% Energy to piwo, lemoniada i napój energetyzujący

Reklamowana w kampanii Warka 0.0% Energy ma być odpowiedzią na rosnącą popularność napojów energetycznych, zwłaszcza wśród osób mających niewiele ponad 18 lat.

Napój jest połączeniem piwa bezalkoholowego, lemoniady i napoju energetyzującego. Jest dostępny w czterech wersjach smakowych: mango i cytrusy, ananas i marakuja, limonka i mięta (tylko w sklepach Żabka) oraz fantasy fruits (tylko w Biedronce).

Reklama z Krzysztofem Ibiszem będzie emitowana w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych.

Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a wyprodukował dom produkcyjny Opus Film. Za strategię komunikacji marki Warka odpowiada 2012 Agency, za działania w internecie (także w mediach społecznościowych) - Twin, za planwanie i zakup mediów - Starcom, a za aktywności public relations - agencja Hope.

Krzysztof Ibisz w reklamach ON, Neonetu

W styczniu br. w internecie pojawił się spot pasty do zębów ON, w którym Krzysztof Ibisz jako gwiazda muzyki dance śpiewa piosenkę z refrenem „Uśmiech proszę! ON”.

Półtora roku temu Ibisz wystąpił w reklamie sklepów Neonet ze sloganem „Pan da i panda”, a w 2018 roku - w kampanii salonów optycznych Vision Express. Wcześniej reklamował natomiast m.in. head&shoulders i Cyfrowy Polsat.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Ibisz jako awatar reklamuje nowy wariant piwa Warka

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adman
Co za niestrawne popłóczyny. Warka i 2012 powinni płacić ludziom odszkodowania za oglądanie tej "komunikacji z przymrużeniem oka".
odpowiedź
User
X
0 inwencji, kto panu Sliwce plci za taki smietnik? Ibisza sie nie czepiam, ssa kase jak Linda z mcds
odpowiedź
User
Adrian
Piwo bezalkoholowe.K..a jak to brzmi😛😂 Nawet kijem bym tego nie tknął
odpowiedź